יום שבת, 29 באוקטובר 2016

הבושם היוקרתי החדש לאישה מבית אלכסנדר מקווין

בית האופנה היוקרתי אלכסנדר מקווין משיק את הבושם החדש שלו לאישה – McQueen Eau De Parfum עם ניחוח חדש המשקף את היצירתיות הנחגגת של בית האופנה של אלכסנדר מקווין, ומעניק לחובבי המותג את חווית המסתורין, העניין, הסקרנות ועוררות החודשים אותם הם מחפשים.


על הניחוח הלא קונבנציונלי של בושם זה מנצחת המנהלת הקריאטיבית של המותג – שרה ברטון, שהצטרפה לחברה בשנת 1996 ומונתה לראש מחלקת עיצוב בגדי נשים בשנת 2000.
הבושם שיצרה שומר על המאפיינים הייחודים של בית האופנה כאשר מדובר בבושם קליל ויומיומי המשלב תמציות נדירות וטכניקות מיצוי מודרניות.


הוא מורכב מתווים עליונים של תבלינים כמו: פלפל שחור, ציפורן ופלפל ורוד, ומתווי לב של פרחים לבנים של יסמין ערבי (סמבק), טוברוזה וילאנג יאלנג.


הבושם מעוצב מתוך נאמנות לאתוס של בית האופנה והוא בעל צורה נצחית, נעים למישוש ולאחיזה ביד ובעל פקק מלוטש מצופה בלכה. תווית הבקבוק בזהב ובשחור ואריזה חיצונית בלן סמוק עם הטבעה של נוצות המציגה את החן המסורתי והיצירתיות המודרנית המסמלת את היופי העדין של הבושם הכובש הזה.


מחיר הבושם לבקבוק של 50 מ"ל EDP  - 83$, מחיר הבושם לבקבוק של 75 מ"ל EDP – 105$. ניתן להשיג אותו בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנתב"ג. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: