יום שישי, 25 בנובמבר 2016

פריט הלבוש שכל אישה חייבת בארון בחורף

כבר כמה שבועות שהגרביונים החדשים של שול (Scholl) שנשלחו אליי לסקירה שוכבים אצלי על השולחן וממתינים בקופסא. עד לפני שבוע הרגשתי שעוד לא מספיק קר בשביל ללבוש גרביונים (גם לא בשעות הערב) אבל אפשר לומר שזה קרה השבוע, כך שזאת הייתה סיבה טובה בשבילי לחנוך אותם כשיצאתי עם אסף להופעה משובחת בתל אביב. 


ובכן, ארון הגרביים שלי שעמוס בגרביונים שחורים (ועבים!) הוא הדוגמא הטובה ביותר לעובדה שאני קצת מכורה לדבר. באופן כללי אני חושבת שגרביונים שחורים ועבים הם פריט חובה לחורף בכל ארון של אישה וכמובן שמומלץ כמה שיותר מהם.

הגרבונים החדשים Light Legs מגיעים בצפיפות של 60 דניר והם פיתוח של טכנולוגיה הדוחסת את סיבי הבד ובכך מעניקה לרגליים מראה חטוב להפליא ותחושת קלילות, נוחות ורכות. הייתרון האמיתי שלהם הוא שהם לא רק נותנים תחושה אמיתית של חיטוב הרגליים אלא גם יושבים היטב ובנוחות על הגוף, מה שמקנה להן יתרון משמעותי ואמיתי על פני שאר מותגי הגרביונים בשוק.


כמי שמתעצלת לכבס את ההלבשה התחתונה שלה באופן ידני ודוחפת הכל למכונת הכביסה, שמחתי לגלות שהגרביונים של שול אינם מאבדים צורה וצבע עד ל – 100 כביסות. הם מגיעים ב – 4 מידות: S, M, L, XL כאשר אני בחרתי במידה L שכן לרוב אני מאוד סובלת מגומי הלוחץ על הבטן ובכך אני נמנעת מהסבל המיותר הזה. מידה L נראית נהדר על ה 50 קילו על 1.65 ס"מ שלי.


את ה - Light Legs של שול ניתן לרכוש אותם ברשת בסופר פארם במחיר של 99.90 שקלים.  

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: