יום ראשון, 6 בנובמבר 2016

קולקציית Sunset Pink מבית BOBBI BROWN

הרבה בנות שאני מכירה חיכו לשים ידן על האיפור מהקולקציה Sunset Pink של BOBBI BROWN שיצאה במהדורה מוגבלת לאחרונה. קולקציה שנוצרה בהשראת זוהר הדמדומים בטלורייד לעת שקיעה. תמצאו בה 5 מוצרים בסה"כ כאשר אחד מהם הוא ה - Highlighting powder - פודרה דחוסה עתירת איפמקט ומחזירת אור היוצרת זוהר מואר ומחמיא. היא מגיעה ב - 3 גוונים, כאשר הגוון שבתמונה הוא ה - Telluride (בכבודו ובעצמו!).


הוא מגיע באריזה שחורה יפיפה, עם פתיחה אלגנטית שחושפת מסגרת בגוון זהב-ברונזה:

מחיר הפודרה: 235 שקלים


מוצרים נוספים שתוכלו למצוא בקולקציית Sunset Pink הם: Long Wear Gel Eyeliner עם נוסחת ג'ל עמידה לאורך זמן שמונע נזילות ומריחות למיניהן וקו מגדיר הפוקח את מראה העיניים ומעניק להן עומק וממדיות (מגיע ב - 4 גוונים), מחירו: 150 שקלים. Long Wear Cream Shadow - צללית עם מרקם קרמי וגימור רך וקטיפתי עם עמידות של 12 שעות גם בנוכחות מים, זיעה ולחות (מגיעה ב - 4 גוונים) ומחירה: 145 שקלים. Tube Tint - נגיעת צבע שקופה ובוהקת בשפופרת מוכנה לנסיעות (מגיע ב - 4 שגוונים) במחיר של: 120 שקלים. Sheer Color Cheek Tint עם נוסחה שקופה וקלילה היוצרת מראה עדין וטבעי (מגיע ב - 3 גוונים), במחיר של: 140 שקלים. 

את המוצרים מהקולקציה ניתן להשיג בחנויות בובי בראון - קניון עופר רמת אביב, קניון פארק הקרח אילת, עופר גרנד קניון חיפה, עופר הקניון הגדול פ"ת, עופר הקריון, קריית ביאליק, ביג פאשן אשדוד, קניון הזהב ראשון לציון ובשבעת הכוכבים בהרצליה. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: