יום שבת, 3 בדצמבר 2016

לנקום מתחדשת

מותג האיפור והטיפוח היוקרתי – לנקום, התחדש לאחרונה בשתי קולקציות חדשות – האחת בתחום הטיפוח והשנייה בתחום האיפור.

ENERGEI DE VIE

סדרת טיפוח ממריצה ורעננה, שפותחה במיוחד ל – DNA  של דור ה – Y, שהוא הדור שלנו כמובן. לנו, האנשים שחיים את הרגע, שיש לנו אורח חיים אינטנסיבי ועמוס, שנתונים ללחצים, למתח ולעייפות מתמדת, שלא רוצים לפספס שום דבר...


בסדרה תמצאו 3 מוצרים הנותנים מענה לבעיות מראה העור של העולם המודרני, ולעייפות האורבנית התמידית של כולנו.

The Smoothing & Plumping Pearly Lotion
תחליב במרקם פנינתי למראה עור חלק ומלא יותר מבפנים, המכיל שפע של פנינים שקופות ושקופות למחצה בגדלים שונים, המעניקים לעור הזנה משולבת עם רעננות אינטנסיבית של מים, לפרץ של רעננות ממריצה. הוא משלב בתוכו 2 תמציות צמחים: גוג'י ברי ומליסה, והשימוש בו הוא על ידי הנחת התחליב בכמות קטנה בין הידיים, ומיזוגו בעור על ידי לחיצות קלות. אופציה נוספת היא על ידי פיסת צמר גפן הטבולה בתחליב וניגוב עור הפנים על ידה.



The Smoothing & Glow – Boosting Liquid Care
טיפוח במרקם ג'ל, למראה עור חלק וקורן הנושא את הבשורה של החזון החדש של לנקום – Iiquid Care. המוצר מטפח את העור באופן כולל – הכל באחד, עם פורמולה רעננה כתחליב, מרוכזת כסרום ומעניקה לחות כקרם של לנקום. המוצר עשיר במרכיבים פעילים לליחוח העור ונוגדי חימצון, המשיבים רעננות ממריצה לעור. לוחצים לחיצה אחת של החומר, מורחים וממזגים אותו על עור פנים נקי, מידי בוקר ו/או ערב. המוצר מותיר את העור במראה חלק, מלא, רענן וזוהר.



The Overnight Recovery Sleeping Mask
מסכת שינה לשיקום העור בלילה, אותה מומלץ למרוח אחרי יום עמוס או כטיפול חירום. המרקם הופך למים על העור, מוריד את טמפרטורת העור ב – 1.8 מעלות צלזיוס, לתחושה מיידית של רעננות. הפורמולה מסייעת לחזק את מחסום ההגנה הטבעי של העור, ושומרת על רמות הלחות האופטימליות שלו. השימור בו יכול להתבצע גם מידי ערב, בשכבה דקה כקרם לילה וגם כמסכה טיפולית בשכבה עבה, פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע.


השימוש המשולב בשלושת התכשירים ייעל את האפקטיביות של כל אחד מהם לעומת שימוש בודד ולכן, אני ממליצה לרכוש את שלושת המוצרים מהסדרה כדי להגיע לתוצאות הכי טובות שניתן. המוצרים מרגישים מדהים על העור ומתזמגים בו באופן הכי מושלם שניתן לדמיין, הם משאירים אותו עם ניחוח עשבי – פרחוני ומרענן, כזה שעושה חשק רק להסניף כל היום.

מחירים מומלצים לצרכן: 
The Smoothing & Plumping Pearly Lotion – 380 שקלים ל – 200 מ"ל.
The Smoothing & Glow – Boosting Liquid Care – 380 שקלים ל – 30 מ"ל.
The Overnight Recovery Sleeping Mask – 440 שקלים ל – 50 מ"ל.


GRANDIOSE

בליין האיפור של לנקום הושקו שני מוצרים חדשים – אייליינר מתכוונן ומסקרה.



GRANDIOSE LINER
אייליינר גרנדיוז, פותח בהשראת טכניקות של אומני איפור. הוא כולל ציר המאפשר קימור של 35 מעלות של האפליקטור, הנועד למריחה נוחה ומדויקת. הפורמולה הצפופה, האטומה והחדשה בגוון מאט אינטנסיבי, מעצימה את העיניים ויוצרת קווים נועזים. תודות לאפליקטור המתכוונן, ניתן להגיע איתו בקלות לקו הריסים העליון, מהפינה הפנימית לפינה החיצונית של העין, בדיוק רב יותר ובקלות רבה יותר. המיכל שחור ויפיפה והפורמולה השחורה, עמידה עד מאוד על העפעפיים ונותנת לעיניים מראה אלגנטי ונקי. הוא מגיע בשלושה גוונים: שחור פחם, כחול ספיר וחום עמוק.



GRANDIOSE EXTREME
המסקרה החדשה – גרנדיוז אקסטרים, משלימה את המראה של גרנדיוז עם ריסים בנפח מקסימלי. הפורמולה ממציאה מחדש את הרעיון של נפח עמיד לאורך זמן רב עם האפליקטור המעוצב כ – "צוואר ברבור" המאפשר לתפוס ולצפות כל ריס וריס. הסיבים הרבים שבה מסודרים לסירוגין בשורות של זוגות על מנת להבטיח הפרדה טובה יותר של הריסים עם כל שימוש במברשת, ומשיחה אחידה יותר. הריסים הנמשחים במסקרה מצופים בגימור רך וגמיש כאשר היא מתקבעת עליהם ונשארת במקומה. המסקרה מגיעה בגוון שחור כהה, עמוק ואינטנסיבי.


 מחירים מומלצים לצרכן:
GRANDIOSE LINER – 240 שקלים.
GRANDIOSE EXTREME – 209 שקלים. 

את כל המוצרים של לנקום ניתן להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: