יום רביעי, 7 בדצמבר 2016

חורף צבעוני לפנינו

בתום הימים האפורים שליוו אותנו בארץ בשבועות האחרונים, שמחתי לגלות את השמש יוצאת החוצה ואיתה גם מיני מוצרים חדשים שהושקו לאחרונה, עם הצבעים הכי משמחים שתזכו לראות על המדפים.



Pep Start מבית קליניק

מותג האיפור והטיפוח קליניק, השיקו את הסדרה החדשה המיועדת לעור צעיר הנתון ללחצי היומיום והשגרה. בסדרה תוכלו למצוא 5 תכשירי טיפוח חדשים וביניהם: קרם עיניים, קרם לחות 20SPF, קרם לחות בגימור מאט (המשמש גם כפריימר), תכשיר ניקוי ומגבוני ניקוי.


אני קיבלתי לנסות את קרם הלחות עם מקדם הגנה 20SPF המכיל מרכיבים נוגדי חמצון, נוגדי גירוי וכאלה המחזקים את מחסום העור על מנת לספק הגנה מרובת פנים מנזקי הסביבה. הוא קליל ונעים על העור, נספג במהירות, נטול ריחות ומספק הגנה מלאה לעור. מחירו: 149 שקלים ל – 50 מ"ל. מוצר נוסף מהסדרה אותו קיבלתי לנסות הוא תכשיר הניקוי המשלב גם קרצוף וניקוי עדין של הפנים שמגיע בשפופרת ורודה ונוחה ובמרקם ג'ל ממריץ ונטול שומן. הוא משלב בתוכו מרכיבים המסירים את תאי העור המתים וחושפים עור נקי ורענן, מבלי לנטרל את שכבת ההגנה ומבלי לייבש. הוא עומד בציפיות ונותן תחושת ניקיון אמיתית על העור. מחירו: 89 שקלים ל – 125 מ"ל.


את הסדרה החדשה של קליניק ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בחנות קליניק בקניון הזהב בראשון לציון ובחנות האון ליין: www.clinique.co.il


NEON EDITTION מבית לובלו

מותג טיפוח השפתיים המוביל בעולם השיק את המהדורה המיוחדת בצבעי ניאון, עם חמאת שיאה ופנטנול המעניקים טיפוח, רכות והגנה מפני יובש למשך כ – 12 שעות. עם תקופת היובש האחרונה ששררה בארץ, אין ספק שזהו מוצר חובה בכל תיק. במהדורה המיוחדת תמצאו 6 שפתונים בגווני אולטרה ניאון מדליקים וביניהם גם הצבעים הבאים:


מחיר השקה: 11.90 שקלים ליחידה. ניתן להשגיב רשת סופר פארם ברחבי הארץ.


Cool Mint מבית ליסטרין

את שגרת טיפוח הפה שלי אני נוהגת להזניח לצערי הרב. תקופות שבהן אני מסתגרת בבית (חורף וזה...) גורמות לי דווקא לרצות יותר להשקיע בתחום הזה ככה ששמחתי לקבל את מי הפה של ליסטרין, בטעם מנטה קריר, ולהתחיל להקפיד על שימוש בהם מידי ערב לאחר צחצוח השיניים ושימוש בחוט דנטלי. הם בטעם של מנטה קריר ולמרות שעבורי הם מעט חריפים מידי (אם כי אני זאת לא דוגמא, גם משחת שיניים חריפה לי), הם לחלוטין נותנים תחושת ניקיון אמיתית ורענון לפה. מי הפה של ליסטרין מספקים הגנה של 24 שעות נגד רוב החיידקים (פלאק), הם מסירים חיידקים בין השיניים ומרעננים את הנשימה.


את מי הפה של ליסטרין ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.


מעמד סיליקון לייבוש ספוגית הביצה מבית ביוטיקייר

רשת ביוטיקייר השיקה לאחרונה את מעמד ייבוש ספוגית הביצה, מסיליקון בגוון ירוק - טורקיז, אנטי בקטריאלי, המגיע בתוספת נקבי אוורור בתחתית, מה שמאפשר את אחסון ספוגית האיפור בצורה האסתטית וההגיינית ביותר ובנוסף גם מאיצה את תהליך ייבוש הספוגית. המעמד קטן וקומקפטי ואינו תופס מקום על השיש או על שידת האיפור והוא מגיע במגוון צבעי פסטל רכים נוספים כמו לבן, ורוד וסגול לילך.


מחירו: 7.90 שקלים,י ניתן להשיג בסניפי רשת ביוטיקייר וחנות האון ליין: www.beautycare.co.il


ספריי גוף TITANIUM BLUE מבית טיטניום

המותג טיטניום המוביל את קטגוריית דאודורנט הספריי לגברים בישראל, השיק את ספריי הגוף לגבר המשלב בתוכו ניחוח הדרים ועצים אציליים. הוא נצמד אל הגוף למשך שעות ארוכות ומגיע במיכל אלומיניום בגווני כחול – שחור גברי.


מחירו: 9.90 שקלים וניתן להשיג אותו ברשתות השיווק והפארם והמובחרות. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: