יום חמישי, 8 בדצמבר 2016

משקפי שמש בחורף?

השבוע שמעתי ברדיו פרסומת שבה הקריין שאל: "מי קונה משקפי שמש בחורף?" ולא יכולתי שלא לחייך לעצמי. הרי החורף שלנו כל כך לא חורפי, השמש מציצה בו הרבה יותר מאשר העננים, והחובה שלנו היא להמשיך לשמור על העיניים שלנו גם כשלפעמים נדמה שהשמש לא באמת מסנוורת. אני כבר מזמן הבנתי שמשקפי שמש הם לא רק אקססורי שמשדרג כל אאוטפיט, אלא פריט חובה ששומר על העיניים ומגן עליהן ועל העור העדין שמסביבן.

רשת משקפי השמש והראיה I-Optic השיקו לראשונה בישראל את מותג הבית שלהם – BELLA BY ROSSI שמציע מגוון דגמים מעוצבים ואופנתיים במחירים אטרקטיביים במיוחד.
בקולקציית הסתיו/חורף החדשה שלהם תוכלו למצוא למעלה מ – 60 דגמים במגוון סגנונות כמו: מסגרות שחורות קלאסיות, מסגרות בצבעי Color Block, מסגרות טייסים ועוד. המשקפיים של המותג הם בעלי העדשות הטובות בעולם ומצופות בציפוי מגן UV400 שיוצרו במיוחד לתנאי האקלים בישראל.
בקולקציה גם מגוון רחב של מסגרות ראייה שמגיעות גם הן בשלל עיצובים ובצבעוניות מגוונת כך שכל אחד יוכל למצוא לעצמו את הזוג שלו.


כשקפצתי אל הסניף ברחוב ירמיהו בתל אביב, התקשיתי לבחור את הזוג האחד, שיהלום את פני כהלכה. מדדתי מספר דגמים ולמען האמת, רציתי לקחת את כולם איתי הביתה. בסופו של דבר, הלכתי על הדגם הקלאסי, השחור, שישתלב לי היטב עם כל אאוטפיט שרק אבחר ושילווה אותי להרבה יותר מעונה אחת.


מחיר המשקפיים – 695 שקלים, כאשר תוכלו למצוא עכשיו הנחות ומבצעים בחנויות אז שווה לתת קפיצה לאחד מסניפי I-Optic, בירמיהו בתל אביב כפי שהזכרתי, קניון איילון ברמת גן, פתח תקווה והרצליה. 

והנה עוד כמה שעשועים שעשיתי עם האייפון והמשקפיים החדשים שאני באמת ממש ממש אוהבת...


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: