יום ראשון, 25 בדצמבר 2016

EISENBERG PARIS משיקים

את שתי ההשקות החדשות של המותג EISENBERG PARIS תהיו חייבים לנסות. בין אם אתם עוברים בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בקרוב ובין אם מישהו ממכריכם נוסע, אתם מוכרחים להשיג לעצמכם את הנ"ל.



Energie Or

הקרם המוזהב והמפתה הזה הוא טיפול יומיומי לעור הפנים המורכבים מפפטידים של משי, מצופים במעטה דקיק של זהב טהור. הם מפחיתים את המתח החימצוני של תאי העור ובזכות הנוסחה הייחודית של הקרם המכילה גם חומר ממריץ הפועל על התאים באופן ממוקד, הקרם ממצק ומעצב את העור ומעניק לו את כמות הלחות האופטימלית לה הוא זקוק. מעבר לליחוח העור הוא פועל גם כטיפול אנטי אייג'ינג וניתן להשתמש בו גם מסביב לעיניים. גם התכשיר הזה הוא מסדרת 3 המולקולות עליהן כתבתי בפוסט הזה והוא פרי 15 שנות מחקר ופיתוח של המותג הפועל כבוסטר נעורים אמיתי ונמצא בלב המוצר.
הקרם מתמזג על העור באופן מושלם וגורם לו להראות זוהר יותר וחלק יותר. הניחוח שלו מושלם והקופסא המהממת שבתוכה הוא מגיע הופך אותו לאחד מקרמי הפנים השווים של השנה לטעמי.


מחירו: 189.90$ ל – 50 מ"ל.


I AM

הניחוח החדש של אייזנברג מסדרת קולקציית הבישום הנחשקת L'ART DU PARFUM הוא פיתוי שובה לב שכל אישה תתאהב בו. הוא מורכב מתווים עליונים של פטל עדין ופירות יער אדומים טריים, מלווים בתווי ליבה של זר פרחי ורדים, יסמין וסיגליות ובראשם פרחי המגנוליה, ותווי הבסיס היציבים של ענבר וסנדלווד שחותמים ניחוח קסום של ממש. כל הקסם הזה מגיע בגרסת EDP בבקבוק מרובע ושקוף מינימליסטי ועדין. אם עדיין לא יצא לכם לנסות את אחד מהבשמים של המותג אז אתם חייבים לדעת שהבשמים של אייזנברג הם יצירת אומנות של ממש. על האריזה החיצונית תמצאו ציורים שונים עם סצנות בעלות סיפור של ממש העומד מאחוריהן. לכל בושם ציור משלו כאשר זה שמלווה את I AM מתאר דמות אישה המתבוננת בראי כאשר מאחוריה עומד גבר לבוש מחויט. הסצנה מתרחשת באטליה של חוארס מקאדו במונמרטר בפריז. סצנה המתארת רגע רומנטי אולטימטיבי בדיוק כמו הניחוח שלו.


מחירו: 114$ ל – 100 מ"ל EDP.

את המוצרים של EISENBERG PARIS ניתן להשיג בעלדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנמל התעופה בן גוריון.  

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: