יום רביעי, 27 בינואר 2016

ידיים מטופחות

תמיד אמרו לי שיש לי ידיים יפות. לפני כמה חודשים הן אפילו כיכבו על פניו של אומן מפורסם במגזין "בלייזר" כחלק מכתבה שנעשתה עליו. בחרו אותי לצילומים בשל הידיים העדינות והרכות והציפורניים המטופחות, שאלה הם שני דברים שאני מקפידה עליהם באדיקות רבה. האצבעות הארוכות שלי הן לא רק תוצר של גנים משובחים אלא גם שילוב של שנים של אימונים בנגינה בפסנתר, מה שהקנה לי בכבוד את התואר: "אצבעות של לוביה" (ומי שלא יודע מה זה לוביה, שיחפש בגוגל). 

השבוע קישטתי את הציפורניים שלי בלק החדש של OPI מסדרת הלו קיטי. החתולה המתוקה שבתה את ליבי והצבע הורוד העדין הוא בדיוק הצבע שחיפשתי מזה הרבה מאוד זמן. המריחה שלו מדהימה וקלה, ועם שתי שכבות ניתן להגיע לרמת גימור מעולה ואיכותית. יש לו שם מתוק לא פחות: Small + Cute = LOVE וניתן להשיג אותו ברשת אפריל ובנקודות הנוספות המשווקות את מוצרי OPI.



את הידיים אני נוהגת למשוח בכל יום ובכל לילה בקרם ידיים עשיר בלחות ואלה הם האחרונים שניסיתי:


קרמי ידיים מעושרים בלחות של המותג Fenjal

מותג הטיפוח השוויצרי המתמחה בטיפול בעור יבש השיק את הקרמים החדשים שלו, הראשון הוא קרם ידיים INTENSIVE בעל פורמולה ייחודית המועשרת בשמן שקדים, שמן בוראז' ויטמין E ותמצית ארניקה המגנים על העור ומעשירים אותו בלחות. השני הוא קרם ידיים VITALITY המיועד לעור רגיל עד יבש ומועשר בשמן זית, תמציות צמחים מרגיעות ותמצית ארניקה, גם הוא מגן על העור ומעשיר אותו בלחות. מחיר שפופרת של 100 מ"ל – 14.90 שקלים, להשיג ברשתות הפארם והמזון.


קרם ידיים מזין של Crema

הקרם החדש נועד לטפח ולשמור על עור הידיים בעונה הקרה. הוא מועשר בחמאת שיאה שעוזרת להעניק לעור רכות, גמישות ומגע חלק. עוד יש בו: פרו ויטמין B5 ו - ויטמין E התורמים להרגעת העור ולשמירה עליו. הריח מזכיר את שאר הריחות של המוצרים של המותג והוא אינו נוסה על בעלי חיים.  מחיר שפופרת של 100 מ"ל – 11 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.


קרם ידיים של ז'ילינסקי & רוזן

מותג חדש שזאת התנסות ראשונה עם מוצריו. את הקרם קיבלנו בקופסת הסילבסטר החגיגית של "טיים אאוט" ומה ששבה אותי זה הריח המטריף. הקרם סמיך ועשיר ומספק הגנה מלאה לידיים היבשות. אני לא יודעת כמה הוא עולה אך כן הצלחתי לראות דרך האתר של המותג שניתן להשיג את מוצרי המותג בחנות הדגל ברחוב עולי ציון 5 ביפו. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום שבת, 16 בינואר 2016

טיפוח גברי

זה לא סוד שלימדתי את הבחור שלי את רזי הטיפוח הגברי. בשנים האחרונות יש לו שגרת טיפוח נהדרת משל עצמו ואני נהנית לראות אותו מנסה ומשתמש בכל מוצר שאני מביאה לו. החודש הגיעו אליי מספר מוצרי טיפוח גבריים והנסיין הפרטי שלי קיבל את כולם לשימוש.


הראשון הוא מוצר אחד שיש בו שתי פעולות - ג'ל לגילוח וניקוי הפנים ESSENTIAL TWO IN ONE של מותג הטיפוח היוקרתי EISENBERG PARIS. התכשיר נועד לשימוש יומיומי לניקוי פנים ולגילוח (או לניקוי בלבד) ויש לו פורמולה קלילה ומרעננת שהופכת את פעולת הגילוח לחוויה קלה, מהירה, מרגיעה ונוחה. רכיבי ניקוי עדינים הפעילים בתכשיר, יוצרים קצף המסלק רעלנים הנובעים מזיהום וזאת מבלי לייבש את העור. אני החלטתי לנסות את המוצר בעצמי שכן הניחוח הנהדר שלו סיקרן אותי ופעולת ניקוי הפנים הרגישה נהדר, יסודית ונעימה וללא תחושת יובש. מוצרים נוספים בסדרת הטיפוח הגברית של המותג הם: מסכת מתיחה LIFTING MASK וטיפול למראה צעיר YOUTH ELIXIR.
מחיר ג'ל הגילוח והניקוי: 32$ לשפופרת של 150 מ"ל וניתן להשיג אותו בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. 


הרבה לפני שאני הייתי שם בשבילו, מוצרי הטיפוח של NIVEA נכחו על המדף שלו. כשסיפרתי לו ששני מוצרים חדשים לגבר מבית המותג הגיעו אלינו להתנסות, הוא היה מבסוט עד הגג. הראשון הוא ג'ל גילוח לעור רגיש עם אפקט מיוחד לצינון העור המסייע בהגנה על העור מפני גירויים ומעניק תחושת צינון וריענון של העור. הוא מכיל 0% אלכוהול ומסייע במניעת התחושה של "עור צורב" תודות לנוסחה העשירה בקמומיל ובאצות. המוצר השני הוא האפטר שייב רווי הלחות בעל אפקט מצנן המיועד לשימוש לאחר הגילוח. הוא מעדן את העור באופן מידי מבלי לצרוב אותו ומעניק לו תחושה קרה ורעננה. מחיר ג'ל הגילוח: 39.90 שקלים ל - 200 מ"ל, מחיר האפטר שייב - 79.90 שקלים ל - 100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק.


ונקנח בניחוח החדש והיוקרתי לגבר מבית מותג האופנה BEVERLY HILLS POLO CLUB שמשיק את סדרת הבשמים BHPC 1 9 8 2. הבושם שנוסה כאן הוא מספר 9 עם ניחוח מרענן ופרשי של נגיעות לימון, ארז ומושק בגרסת ה - EDT. עיצוב הבקבוק העגול מאופיין בשילוב אלמנטים מעולם הספורט וכן אלמנטים של סגנון חיים אופנתי ואקסקלוסיבי. מחיר הבושם: 99 שקלים ל - 50 מ"ל ו - 149 שקלים ל - 100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום שישי, 15 בינואר 2016

בשדות של רמת השרון

למרות ששנת 2016 נפתחה רק לפני כשבועיים, חודש ינואר מרגיש לי תמיד כמו אמצע השנה. אני מתחילה להריח את ניצני האביב, בייחוד בימים בהם קרני השמש מפלחות דרכן אל מבעד לעננים והופכות ימים מעוננים לכאלה יפים במיוחד. הפנטזיות על החופש הגדול וחודשי יולי-אוגוסט מתחילים לצוץ גם הם ואני מוצאת את עצמי מרגישה פשוט באמצע של הכל. היום הוא יום נעים שכזה, יצאנו לסיבוב קצר בשדות של רמת השרון. גידולי הפטרוזיליה היו כל כך פוטוגניים שלא יכולתי לעמוד בפיתוי ושלפתי את המצלמה כד לנצל את ההזדמנות ולהראות לכם גם את האאוטפיט שלבשתי.



השמלה האפורה היא מתוך קולקציית החורף של המותג RAMILEE  שמיועדת גם לנשים בהריון וגם לנשים שמתחשק להן ללבוש אופנה איכותית (והן לא חייבות להיות בהריון!). בקולקציה תוכלו למצוא פריטים שונים ממגוון מגמות בולטות העונה כמו: הטרנד השבטי, טרנד המשבצות, הדפסים חייתיים, ג'ינס וקולקציית ערב סקסית. הבד של השמלה שלי עבה ומחמם והיא תראה נהדר עם כל תוספת שרק אבחר. שרשרת צבעונית, ג'קט פסים, מעיל טרנץ', חגורת עור או כל אקססורי אחר. מחירה: 159 שקלים.


היום בחרתי ללבוש מעליה את הפונצ'ו החדש שלי מרשת קרייזי ליין, שהוא לא רק מחמם ממש אלא גם נותן לשמלה טאץ' אחר. שכמיות ופונצ'ו הם פריט חובה בכל ארון לחורף וברשת קרייזי ליין החליטו העונה להרחיב את קולקציית האביזרים ולשים דגש על העולם הזה. תמצאו שם מגוון רחב של שכמיות חלקות דוד צדדיות, שכמיות מעוטרות בשרוכים, פרנזים ובסרטים, שכמיות בהשראה אתנית ועוד. מחיר הפונצ'ו שי: 169 שקלים.

השרשת של המעצבת דנה מויאל והנעליים מתוך קולקציית החורף 2016 שעיצבתי למותג B.Unique.  

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום רביעי, 13 בינואר 2016

פינוקי גוף

החורף הזה יצא לי מכל החורים. סליחה על הבוטות אבל אני לא יכולה לסבול את היובש בעור, את הקילופים, הגרד והאדמומיות. קור בשילוב חוסר לחות ללא ספק מזיק לעור ואם נוסיף לזה אמצעי חימום כמו מזגן שמייבש את הצורה, לא נשאר אלא להספיד את העור.
ובכל זאת, הצלחתי למצוא כמה מוצרים שכן גרמו לי ולעור שלי להרגיש טוב לכמה רגעים.

הראשון הוא המוצר החדש של המותג וזלין המוכר והאהוב שהשיק לאחרונה את סדרת ספריי תחליב לגוף המיועד לשיקום העור היובש. מיכל הספריי מאפשר התזה ממושכת ופיזור אחיד של התחליב על העור. התחליב נספג במהירות ואינו מותיר אותו עם תחושת דביקות או שמנוניות. בסדרה תמצאו שלושה מוצרים: Essential Healing – לשיקום עמוק, Cocoa Radiant – עם חמאת קקאו ו – Aloe Soothe – עם תמצית אלוורה. אני מאוד אהבתי את הראשון בסדרה מאחר והוא הרגיש כמי שפועל באופן הכי יעיל על העור. מצד שני, לשני ולשלישי היו ריחות שהתחברתי יותר. איך שלא אסתכל על זה, מדובר ביופי של סדרה שניתן להשיג אותה ברשתות השיווק והפארם.


גם המותג כיף השיק לאחרונה שני מוצרים חדשים בתחום העור. סדרת תחליבי הרחצה כיף MILK המועשרת בלחות יצאה עם שני ניחוחות חורפיים חדשים, הראשון – קוקוס וניל והשני – לבנדר. הם מועשרים בלחות ובעלי נוסחה עשירה ומפנקת לניקוי וטיפוח, המנקה בעדינות ומעניקה לחות ורכות לעור. המוצר מתאים לכל סוגי העור והוא אינו משאיר אותו עם תחושת יובש. הבקבוק הגדול של 750 מ"ל יספיק למספר רב של שימושים והמחיר המצחיק של 10 שקלים הופך אותו למוצר כדאי ביותר. ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק בארץ.


רשתBODY SHOP  השיקה את הסדרה החדשה שלה: Cotton Touch הכוללת 2 מוצרים שפותחו במיוחד עבור נשים בהריון ולאחר לידה, או לנשים שעברו תהליך הרזייה ומיועדת לטיפול בגירויים בעור ובסימני מתיחה. קרם הרחצה מגיע במרקם מאוד עשיר והוא מכיל ויטמינים חיוניים כמו ויטמין E וכן תמצית סחלב סגול המעניקה תחושת לחות ורוגע, ופנטנול ושמן הכותנה ליצירת מרקם חלק ורך. המוצר היפואלרגני ואינו מכיל פרבנים. מחירו: 45 שקלים ל – 270 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשת חנויות BODY SHOP ברחבי הארץ.


אחרון חביב והמנצח הגדול בקטגוריה הוא תחליב הרחצה העשיר Creme Smooth של NIVEA. הוא מפנק את העור ומכיל בתוכו חמאת שיאה שמעניקה לו גם ניחוח מושלם ומגע משיי. נוסחת ה - הידרה IQ העדינה מרגיעה את הגוף והנפש ורמת ה - PH בה מותאמת לחומציות הטבעית של העור. תודות לה העור נשאר רווי בלחות לאורך זמן ממושך יחסית וגם לאחר השימוש במגבת. עם קרם גוף עשיר מעל, העור מרגיש הכי טוב שרק אפשר.  מחירו: 27 שקלים ל - 750 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות השיווק והפארם.


בפוסטים הבאים גם על המוצרים שעזרו לכפות הידיים שלי להרגיש ולהראות קצת יותר טוב. ועד אז...

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום ראשון, 10 בינואר 2016

מדידות מקולקציית החורף של דפנה לוינסון HDL

ושוב אני מחפשת בגדים חדשים, כאלה שיתאימו גם לעבודה וגם לערבי בילוי חורפיים. בקניון איילון, שהפך לאחרונה לקניון האהוב עליי, נכנסתי לחנות של דפנה לוינסון HDL כדי לבדוק מה חדש בקולקציית החורף של המותג. מצאתי את עצמי עורמת על היד מספר פריטים שמאוד מצאו חן בעייני והתחלתי בסשן מדידות ארוך שבסופו גם בחרתי את הפריט האהוב עליי מהקולקציה ואת זה שגם חזר איתי הביתה. 

ראשונה נמדדה חולצת הברווזים המשגעת הזאת. דמיינתי איך התלמידים שלי בכיתה בוהים בברווזים המתוקים ואיך הבן שלי מנסה לגעת בהם ו"להוציא" אותם החוצה. 


אחריה מדדתי חולצה ושמלת טוניקה בסגנון הבוהו שיק שגרמו לראש שלי לרוץ שלושה חודשים קדימה היישר אל האביב. 


אחרונים חביבים הם שתי העליוניות הללו, שמגיעות בשני צבעים שונים ויכולים להראות נהדר גם פתוח וגם סגור עם האבזם הצידי שנלווה להן.


כפי שאתם רואים, הקולקציה מעוצבת באווירת רטרו אופנתית ונוסטלגית של שנות ה - 70, תקופה המסמלת בעיקר את החופש לבחור את הסגנון המתאים, לשלב בין מגמות שונות לקבלת מראה אינדיבידואלי המתאים לכל לקוחה. הטרנד ההיפי (בוהו) של שנות ה - 70 שחלק מפריטיו גם מדדתי, ממשיך מהקיץ בניחוח אתני מיוחד. פריטים כמו חולצות גולף צמודות לצד חולצות "איכרים" מקושטות בסרטי תחרה וקרושה, סריגים גדולים, שכמיות פונצ'ו ומכנסיים בגזרות מתרחבות, חצאיות ברך ושמלות הם רק חלק מהקולקציה החורפית והנהדרת של המותג. הפריטים מגיעים ממידה 36 ועד למידה 44 בטווח מחירים של: 199-239 שקלים לחולצות, 299-499 שקלים לשמלות, 299 שקלים לחצאיות, 199-329 למכנסיים, 499 למעילים ו - 299-399 שקלים לג'קטים. 

ואם תהיתם מה הפריט שבחרתי מבין כל הפריטים שנמדדו, אז מדובר בעליונית הנראית בשתי התמונות האחרונות כאן בפוסט. היא מבד סריג עבה יחסית ומאוד נעים, בהדפס שחור לבן שיעבוד נפלא עם כל אאוטפיט כמעט ומחירה: 299 שקלים.  

את קולקציית החורף של דפנה לוינסון HDL ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום שבת, 9 בינואר 2016

סדרת הלחות לעור HYDRA ZEN של לנקום

12 שנים אחורה, אני עדיין תלמידת תיכון שחיה על דמי כיס מההורים ועל כמה שקלים שהרווחתי בבייביסיטרים ביישוב שבו גדלתי. בכסף הזה הייתי קונה לעצמי בגדים, דיסקים, איפור ומוצרי טיפוח. על 300 השקלים (במבצע!) שהייתי משלמת על קרם הפנים של לנקום תמיד הייתי מקבלת תגובות כמו: מה נערה בגילך צריכה להשתמש בקרמים יקרים שכאלה? אבל אני, אני הייתי מכורה ולא היה אכפת לי מה אומרים. שנים קדימה, גדלתי ובגרתי ולהתמכרות הוספתי גם מוצרי טיפוח ומוצרי איפור של המותג.

שמחתי לקבל לידי להתנסות שניים מהמוצרים בסדרת HYDRA ZEN המיועדת להרגעת העור, הענקת לחות ושיקום הזוהר הטבעי של העור.


המוצר הראשון הוא ה – Hydra Zen Beauty Essence, תמצית יופי במרקם ג'ל המעניקה נוחות, רעננות ורכות מיידית לעור. את הג'ל מורחים מידי בוקר ו/או ערב על עור פנים נקי כשלב ראשון לפני קרם הלחות. הוא מעניק לעור בוסט רציני של לחות ו"משקה" אותו היטב לפני שלב האיפור. אהבתי מאוד את התחושה הקרירה והמרגיעה שלו על העור ואת הניחוח ה – כה "לנקומי". טיפ מלנקום: להניח שתי טיפות של המוצר בכף היד, להדק את כפות הידיים ולהפוך את הג'ל למים למרקם מיימי מענג.


המוצר השני הוא ה – Hydra Zen Overnight Serum In Mask, מסכת סרום המסייעת להפחתת סימנים ניכרים לעין של לחץ ועייפות בעור. היא מעניקה עד 24 שעות של לחות מתמשכת, למראה עור מלא חיים ולתחושת נוחות מידית. היא מזינה את העור באינטנסיביות (כ – 40% יותר לחות בעור, ארבע שעות לאחר השימוש) ובעלת מרקם חדשני המשלב את הרעננות והעוצמה של סרום עם תחושת הנוחות המוענקת בשימוש במסכה. אני אוהבת את הקופסא העגולה והאלגנטית של המוצר וחווית השימוש בסרום היא ללא ספק חוויה ממכרת. העור בבוקר נראה מתוח יותר, זוהר יותר וקורן יותר. 


השימוש המשולב בין שני המוצרים יחד עם התמדה יומיומית של שימוש בשניהם יכולה להביא לתוצאות טובות למי שסובלת מעור עייף, חיוור ואפרורי. אני ללא ספק רואה שיפור ניכר בצבע ובחיוניות העור ומאמינה שבהמשך השימוש אראה תוצאות אפילו טובות יותר.


מחיר ה - Hydra Zen Beauty Essence: 315 שקלים ל – 150 מ"ל.
מחיר ה - Hydra Zen Overnight Serum In Mask: 420 שקלים ל – 75 מ"ל.


להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות הנבחרות. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.



יום רביעי, 6 בינואר 2016

חידושי איפור לפנים

מספר מוצרי איפור חדשים הגיעו אליי לסקירה ואחרי שניסיתי ואהבתי, הגיע הזמן לשתף גם אתכן!
הראשון והנפלא הוא המארז החדש של SMASHBOX עם ה - Step-By-Step Contour Sticks Trio שהם עפרונות סטיק קרמיים להארות והצללות בקלי קלות. הערכה שהייתה תמיד סוד שמור היטב של מקצוענים בעולם היופי יוצאת כעת אל מחוץ למאחורי הקלעים ומגיעה לתיקי האיפור של חובבות האיפור שמעוניינות לחטב ולהדגיש את תווי הפנים שלהם. העפרונות מגיעים ב - 3 גוונים המחקים תאורה מושלמת: 

  • קונטור - גוון כהה המפסל באמצעות יצירת הצללות.
  • היילייטר - גוון בהיר המדגיש את תווי הפנים.
  • ברונזר - גוון מעבר המטשטש קווים חדים על ידי מיזוג הקונטור וההיילייטר.

התוצאה שמתקבלת היא של תווי פנים נפלאים עם עצמות לחיים מדהימות, אף מושלם וקו לסת מפוסל. דרושה מיומנות קלה והתוצאה הנ"ל מתקבלת רק אחרי שעובדים עם העפרונות פעמיים-שלוש ולומדים את כמות החומר הרצויה ואת האופן הנכון ביותר לטשטש אותם. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בספוגית רטובה או עם האצבעות. הערכה מגיעה עם עם עלון למשתמשת ובו הוראות שימוש עבור חמישה סוגי מבני פנים וטיפים ליצירת הארות והצללות משלב בסיסי ועד מתקדם. מחיר המארז: 249 שקלים וניתן להשיג אותו ברשת אפריל בלבד.


הביקורות שקראתי ברשת ובעיתונות על המייק אפ החדש INFALLIBLE 24H MATTE מבית L'OREAL PARIS שיבחו והיללו. הסקרנות גברה מרגע ולרגע ולכן שמחתי מאוד לקבל לידי את המוצר ולנסות אותו בעצמי. ובכן, צדקו כל הביקורות הטובות ונכונות הן כל השמועות - מדובר באחד מהמייק אפים הכי טובים שניסיתי אי פעם והוא ללא ספק יכול להכנס ל - TOP 10 שלי. יש לו מרקם גמיש וקליל שאינו מותיר תחושת "מסכה" על הפנים אך עם זאת הוא מעניק כיסוי מלא ואחיד בדיוק כמו שאני אוהבת. הפנים לא מתייבשות תודות לפורמולה וטכנולוגיה חדשנית שפועלת גם כדי לנטרל את הברק השומני ואת המראה העמום של העור. הוא מוצע ב - 7 גוונים שונים ואריזת השפופרת שלו מאוד נוחה לשימוש ולנשיאה בתיק האיפור. מחירו: 180 שקלים (לפני הנחות הניתנות מעת לעת) לתכולה של 35 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם השונות. 

גוון מספר 20

אחרון חביב הוא המייק אפ החדש של Beautycare מסדרת מייק אפ מוס מינרלי. המוצר מגיע בקופסת זכוכית קטנה ועגולה ( 15 מ"ל) וניתן להשתמש בו בעזרת האצבעות או בעזרת מברשת. אני מעדיפה את השימוש באצבעות כי המריחה מרגישה לי אחידה יותר אולם נתתי צ'אנס גם למברשת מבית המותג
יש למייק אפ מרקם משי קטיפתי וקליל שאינו מכביד על העור והוא מתאים מאוד לעור שמן. הוא מועשר במרכיבי הזנה ולחות והוא נמשח על העור בקלות ובאופן אחיד. המראה שמתקבל מאוד עדין והכיסוי הוא קליל בלבד. המייק אפ הזה יכול להיות נהדר לנערות שרוצות להתחיל להשתמש במוצר והמחיר הנוח שלו בהחלט יקל גם על הכיס של ההורים שלהן. מחירו: 14.90 שקלים. המברשת המדוברת אותה ניסיתי עולה 9.90 שקלים והיא בהחלט נותנת תמורה טובה למחיר. את מוצרי החברה ניתן להשיג בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ. 



הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום שלישי, 5 בינואר 2016

יריד האופנה הישראלית READY TO WEAR מתחיל בעוד יומיים!

שישים מעצבי אופנה ואביזרים כחול לבן, עסקים הנושמים את הרחוב הישראלי ויוצרים בגדים בהשראתו, מרוכזים ביריד סוף העונה בבית ציוני אמריקה בתל אביב, ל - 3 ימים בלבד בין התאריכים 07-09/01/2016 שזה אומר – בעוד יומיים!


בין המעצבים המשתתפים תוכלו למצוא את:
יעל אדמוני, NORTHERN STAR, Fiss, Isidora Anne, HEROIC, גל חלפון, אווה מנדלבאום,SISTER M, ON'NANOKO, שלומית אופיר, הגר סתת, Norman & Bella, שני יעקובי ועוד רבים.

ביריד ישתתפו השנה גם מעצבים בפעם הראשונה כמו:
RACHELI, BRANT, נטע אפרתי, NOMA HAND PICKED, LOULOU BALLERINA, Ginlee ו – ERICA HAREL.

המציגים נבחרו בקפידה, ישנו דגש על איכות, חדשנות ומגוון רחב ככל הניתן. תמהיל המעצבים והמוצרים יעניק למבקרים ביריד חוויה מלאה ומקיפה של יצירה מקומית, מקורית ומרעננת, כדברי הקומניקט. בנוסף, כל הפריטים נמכרים במהלך שלושת ימי היריד במחירי סוף העונה ומהווים למעשה את יריית הפתיחה של הסיילים של המעצבים המשתתפים.
היריד מציע הנחות סוף עונה עד 40% על הפריטים מקולקציות סתיו חורף 2015-16 והנחות עד 70% על מגוון רחב של קולקציות המעצבים מעונות קודמות.

טווח המחירים ביריד: החל מ – 65 ₪ עד 1,200 ₪ 

שמלה של LIAH

מעיל של MORS

חצאית טול של JUL


מתי ואיפה?
יריד READY TO WEAR  יתקיים בבית ציוני אמריקה, רח' אבן גבירול 26, ת"א. 
ביום חמישי 07/01/2016 , משעה 17:00 עד 22:00 
ביום שישי 08/01/2016, משעה 10:00 עד 18:00
ביום שבת 09/01/2016, משעה 11:00 עד 22:00
כניסה – 10 ₪. 
לפרטים מלאים על היריד, בקרו אותנו באתר הבית:  www.readytowear.co.il


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: