יום רביעי, 30 במרץ 2016

טבעת הנסיכות שלי

כבר הרבה מידי זמן שהפוסט הזה מחכה לעלות לבלוג. זה לא קורה לי הרבה, אבל אחת ל... מתפספסים לי פוסטים! השבוע, כשענדתי שוב את "טבעת הנסיכות" שלי, ושאלו אותי מהיכן היא, נזכרתי שהפוסט מחכה להעלאה, אז – הנה הוא כאן!




את טבעת הכסף היפיפיה הזאת, הזמנתי בחנות הבוטיק - Ophalia בה תמצאו בה תכשיטי כסף שמיובאים בלעדית מחנות המפעל בארצות הברית, שמייצרת לכל רשתות האופנה הענקיות כמו: ROSS, JCpenny, TJmaxx ועוד. תכשיטי הגולדפילד לעומת זאת, מיובאים מאירופה ומאוסטריה כאשר כל התכשיטים עוברים בקרת איכות גבוהה. התכשיטים מיועדים לכל הגילאים ונבחרים באהבה על ידי מנהלת החנות – שרה שרבאני. בחנות תמצאו לא רק טבעות אלא גם עגילים, שרשראות, תליונים, צמידים ותכשיטי ילדות. חלק מהפריטים מגיעים כ – One Piece ככה שאם מצאתם משהו בחנות שבאמת מצא חן בעיניכם, אל תהססו להזמין אותו כי יש סיכוי שמחר הוא כבר לא יהיה.  


טווח מחירי התכשיטים: 50-350 שקלים וזה הלינק הישיר לחנות: 



את טבעת הכתר שבחרתי מעטרים זרקונים קטנים ואין יותר מתאימים להם ממני. הם מושכים את תשומת ליבן של נשים רבות ויקרות ואין ספק שהיא גורמת לי להרגיש כמו נסיכה אמיתית.


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום שני, 14 במרץ 2016

חדש על המדף

החודש הזה אתמקד בחמישה מוצרי טיפוח נשיים חדשים ובמוצר טיפוח נוסף לגבר. כולם הגיעו אליי לסקירה ואתחיל עם שני מוצרי הטיפוח העשירים ללילה.

קרם לילה Rose & Almond מבית Neal's Yard Remedies


זאת הייתה ההתנסות הראשונה שלי עם מוצר מבית מותג הטיפוח האורגני מלונדון. התנסות ראשונה ומוצלחת ביותר שכן הניחוח העדין הוא זה שכבש את אפי בתור התחלה. העובדה שהוא מועשר בשמן שקדים ונר הלילה ובוויטמינים בשילוב גרניום ולימון, הלהיבה אף יותר. לכולם תפקיד חשוב בהזנה לעור ובמניעת אובדן לחות ואיזון העור. קרם הלילה הזה מזין, משכך, מגן ונבדק דרמטולוגית כך שהוא מתאים לעור רגיש. מחירו: 260 שקלים וניתן להשיג אותו ברשתות הטבע, חנויות הטבע ובנקודות מכירה נוספות עליהן ניתן לברר בטלפון מספר 1700700378


סרום לילה מסדרת CELLULAR מבית NIVEA


הסרום החדש של המותג הותיק נועד להפחתת קמטים ופגמים בעור ולהענקת מרקם אחיד. סדרת הסלולר אליה הוא משתייך היא סדרת טיפוח למניעת הזדקנות העור המעודדת את התחדשותו וחושפת עור זוהר וצעיר. סרום המיועד ללילה מכיל תמציות מגנוליה ואת הרכיב הייחודי למעבדות המותג – Lumicinol המסייע לווסת את תהליך יצור המלנין, יחדיו הם מסייעים לאזן את תהליך הפיגמנטציה בעור ולהפחית קמטים ופגמים בעור. בתום שימוש עקבי של מספר שבועות ניתן להבחין בעור מוצק יותר ובעל גוון אחיד. מחירו: 320 שקלים לתכולה של 40 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות השיווק והפארם המובחרות.


קרם החלמה לעור עדין מבית Avene


קרם היום החדש מבית Avene מיועד לעור יבש ועדין עם פורמולה חדשה הכוללת מרכיבים המסייעים מידית בריכוך והרגעת גירויים ונותנים מענה לצרכי עור רגיש ועדין במיוחד. בלב הפורמולה ניתן למצוא את ה – Parcerine הייחודי למעבדות המותג ותפקידו לסייע בהפחתת תגובות בעור, הרגעת גירויים במהירות ושיקום העור. ניתן להשיג את הקרם בשני מרקמים: קל ועשיר. מחירו: 230 שקלים ל – 50 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים.


קרם להסרת שיער מהפנים מבית Orna 19


את המותג Orna 19 אני זוכרת שנים רבות עוד מימי נעורתי. אמא שלי נהגה לקנות לי את הקרם להסרת שיער מהרגליים והוא היה המוצר הקבוע שבו השתמשתי לאורך כל שנות נעוריי עד ליום שבו עברתי לסכין (ולקח לי לא מעט שנים). כעת יוצא למותג קרם המיועד להסרת שיער מהפנים בעל נוסחה יחודית להסרת שיער ועדין במיוחד. הוא מגיע בשפופרת בעלת קצה מריחה מיוחד המאפשר מריחה קלה ומיועדת ויחד איתו מגיע גם מקלון דמוי סכין המיועד לעזור בהסרת החומר והשיער. מחירו: 24.90 שקלים ל – 20 ג' וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.


וכעת נעבור לדאודורנטים, כי כבר מתחיל להתחמם וזה לחלוטין הזמן לדבר על מה שבאמת חשוב!


דאודורנט רול און מבית Lady Speed Stick


מותג הדאודורנטים משיק את סדרת הדאודורנטים המתקדמת והחדשה שלו הכוללת 3 ניחוחות צעירים ורעננים ומתהדרת בפורמולה משופרת המבטיחה הגנה רציפה ומקסימלית, וספיגה מהירה של החומר בעור. אני קיבלתי לנסות את ה – Fresh & Essence בניחוח סחלב שחור שהותיר את העור שלי יבש ורענן ועם ריח כה נפלא שעשה לי חשק לנסות את שני הריחות הנוספים מהסדרה. מחירו: 22.90 שקלים ל – 50 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות השיווק והפארמים.


ואם כבר בדאודורנטים עסקינן, אז גם הגברים חייבים אחד כזה והנה אחד חדש שיצא במיוחד בשבילם:


דאודורנט ספריי מבית Crema MEN


הדאודורנט החדש של מותג הטיפוח הידוע מגיע בגרסא נטולת אלומיניום המיועדת לשמירה על העור. הוא מועשר בוויטמין E הפועל כאנטי אוקסידנט ולחות ומגן על העור מפני גירויים ויובש. הוא מעניק הגנה לשעות ארוכות ויש לו ניחוח גברי נעים. חשוב לציין שמוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים. מחירו: 13.90 שקלים ל – 200 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם והשיווק ברחבי הארץ. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום שבת, 12 במרץ 2016

המחליק ואני - סיפור אהבה

שנה בדיוק עברה מאז שקיבלתי לידי את המחליק הקרמי הראשון שלי מבית רמינגטון. שנה שבה אני משתמשת במכשיר הזה באופן יומיומי, בכל בוקר ולא משאירה אותו שניה לבד. אם הייתי מבקשת שקל על כל פעם שהחמיאו לי ואמרו לי שהשיער שלי נראה טוב, כבר מזמן הייתי סופר עשירה. כששואלים אותי איך אני מטפלת בו, אני מספרת שאני לא באמת עושה יותר מידי ושהסוד הוא במחליק הקרמי שבו אני משתמשת יום יום.




ואז קיבלתי לידי את המחליק הקרמי החדש של רמינגטון, ה – PROtect מתוך סדרת המוצרים החדשה שלו שכוללת גם מסלסל ומייבש שיער. בנראות החיצונית שלו הוא די מזכיר את המחליק הקרמי הישן והטוב שלי (למעט החידוש בצבע שלו) אבל בכל זאת יש לו כמה הבדלים מהותיים שעושים הבדל משמעותי בתוצאות השיער.


ההבדל הראשון הוא נעוץ במנגנון לשחרור אדי מים חמים מהמכשיר ישירות אל תוך השיער. נמצאת בו מחסנית מים המאפשרת הפעלת פונקציה המייצרת התזה עדינה של אדי מים על השיער בזמן העבודה, ובכך ניתן להשיג ביצועים ותוצאות נהדרות גם בשימוש על חום נמוך במכשיר.
ההבדל השני במכשיר הם הפלטות הקרמיות שאליהם הוחדרו חומרים טבעיים הידועים כבעלי תכונות לשיקום ושמירה על בריאות השיער כמו: קרטין, ארגן ושמן מקדמיה. החומרים הללו מועברים לשיער תוך כדי השימוש במכשיר כאשר אלה גורמות לשיער להראות זוהר ומלא ברק.


המכשיר מתחמם במהירות הבזק ומוכן לשימוש בתוך 15 שניות בלבד, הוא מגיע עם מנגנון בטיחות שגורם לו להכבות אוטומטית לאחר שעה, יש לו אפשרות לנעילת טמפרטורה, הוא מגיע עם כבל ארוך במיוחד, תיק אחסון יפיפה ומתח אוניברסלי ומחירו: 499 שקלים.


את המוצרים של רמינגטון ניתן להשיג ברשת המשביר, רשתות החשמל וה – DIY ובחנויות החשמל המובחרות ברחבי הארץ.  

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום שבת, 5 במרץ 2016

תקופת ניקיון

זה הזמן להתוודות על ה – OCD  הקל שיש לי בכל מה שקשור לניקיון. אני שוטפת ידיים באובססיביות לפני שאני נוגעת במזון, אני לא מרשה לאנשים לשבת על המיטה שלי ובאופן כללי, יש לי שריטה קלה בנושא ניקוי. גם הפנים וגם הגוף "נהנים" מהפרעת הניקיון שלי, כשזה בא לידי ביטוי בשימוש נרחב במוצרים מהז'אנר. שניה לפני שחג הנקיון הגדול מגיע, קיבלתי לידי מספר מוצרים להתנסות.

מימין לשמאל: ג'ל רחצה לפנים בניחוח אשכולית אדומה של Crema, קרם ניקוי עשיר לפנים של NIVEA, ו – ג'ל מקציף ללא סבון של A-Derma.

ג'ל הרחצה לפנים של Crema מיועד לניקוי יסודי של עור הפנים, הוא בעל נוסחה עשירה המכילה רכיבים טהורים ועדינים במיוחד לניקוי יסודי של הפנים. יש בו ויטמין E השומר על רכות ולחות העור, הוא מסייע בהשגת מרקם עור חלק יותר ומאזן את עודפי השומן בשכבת העור העליונה. ניתן להשתמש בו באופן יומיומי ועל כל סוגי העור, והוא נמכר במחיר של 14 שקלים ל – 100 מ"ל, ברשתות הפארם והשיווק.

קרם הניקוי של NIVEA מיועד לניקוי ולטיהור העור בעדינות, תוך הרגעתו והענקת לחות. הוא מכיל נוסחה המועשרת בשמן שקדים ו - Hydra IQ ללחות מקסימלית והוא מתאים לעור יבש ועדין. הוא נמכר במחיר של 75 שקלים ל – 150 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות השיווק והפארם.

הג'ל הדרמוקוסמטי של המותג A – Derma, מיוצר ומפותח במעבדות פייר פברה בצרפת והוא מבוסס על מיצוי טהור של שיבולת שועל. המוצר עשיר במרכיבים המרככים את העור ומגנים עליו, הוא מיועד להרגעתו ולהפחתת גירויים ואדמומיות, מגביר את ההגנה הטבעית של העור ומסייע בהשבת גמישותו ורכותו. הוא אינו מכיל סבון, SLS או סטרואידים, הוא נטול פרבנים ואינו שורף בעיניים. מחירו: 89.90 שקלים ל – 250 מ"ל, וניתן להשיג אותו בבתי המרקחת הפרטיים וברשתות הפארם.

מימין: פילינג GOMMAGE 305 מבית YON-KA, משמאל: REVEAL PEEL מבית HL

הפילינג של YON-KA הוא תכשיר ניקוי נהדר ונטול גרגרים, המרכז ארבע פעולות בתכשיר אחד: מנקה, מאזן, מבהיר ומאיר את גוון העור. הוא מסיר את תאי העור המתים ומסלק פגמים, מסייע בשיפור גוון עור לא אחיד והורדת נפיחות, מבהיר עור עייף, מעניק לחות ואיזון לעור ומשאיר את העור רך וגמיש. הפילינג עשיר בתמציות שמן הדרים, הוא פועל ביעילות מרבית, מכיל ברונאול וסרפד לבן לניקוי והרגעת העור ויש בו מרכיבים חיוניים כמו: חרוב, נגזרות אצות חומות, לימון ירוק וגליצרין צמחי. מחירו: 269 שקלים ל – 50 מ"ל וניתן להשיג אותו אצל קוסמטיקאיות מוסמכות ברחבי הארץ.

ה – REVEAL PEEL של HL הוא פילינג מתקלף המבוסס על חומצות אלפא הידרוקסיות טבעיות המופקות מפירות ותמצית סנטלה אסיאטיקה. הוא מסיר תאי עור מתים, סופח לכלוך ושומן על עורי ומעניק אפקט מתיחה ומותיר את העור קורן וחלק. הייחודיות שלו היא הקילוף בשלמותו בזמן ההסרה. הוא ממריץ את תהליך חידוש העור תוך שיפור מראה עור עייף וחסר חיות וניתן להשתמש בו פעם עד פעמיים בשבוע ובאירועים מיוחדים. שילוב החומרים בו יוצר ריח חזק שמתנדף לאחר מספר דקות והכרחי להשלמת פעולת הפילינג. התוצאות נהדרות ובאות לידי ביטוי באופן מידי, כך שהן שוות את ההמתנה של הדקות הללו. עוד בסדרת הפילינגים של HL תוכלו למצוא גם את ה – WHITE PEEL המבוסס על חומצה לקטית וגבינה ופועל באופן משמעותי להעלאת רמת הלחות בעור ויצירת גוון אחיד ובהיר, ה – SUPERLIFT PEEL הפועל בשיטת ההמסה ומבוסס על תמציות ענבים ותאנים וה – ENZYMATIC PEEL המבוסס על פורמולה אנזימטית המכילה 4 סוגים של אנזימים ופועלת לחידוש העור והפחתת קמטוטים. מחירי הפילינגים נעים בין 152 שקלים ל – 269 שקלים וניתן להשיג אותם אצל קוסמטיקאיות מורשות HL. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר:  www.hl-labs.co.il


מותג הסבונים DOVE השיק את סדרת תחליבי הרחצה עם נוסחה משופרת. יש בהם מרכיבי הזנה טבעיים לעור אשר מותירים אותו רך ונעים יותר כבר מהמקלחת הראשונה. מרכיבי הניקוי העדינים שבו עדינים יותר לעור ובעלי ריכוז גבוה של חומרי לחות, המסייעים להגנה מפני יובש והשפעות הסביבה. כחלק מההשקה מצטרף לסדרת תחליבי הרחצה תחליב חדש בניחוח מנדרינה תפוז חלומי ואת הסדרה החדשה ניתן להשיג אותם ברשתות השיווק והפארם.  


מותג שטיפת הפה LISTERINE השיק את ה – Advanced White המיועד להסרה ולמניעת היווצרות כתמים ולהלבנת השיניים. למי הפה החדשים יש נוסחה בעלת פעולה כפולה – שמנים אתרים עוצמתיים שחודרים לעומק שכבת הפלאק לכדי הפחתת רובד החיידקים וטכנולוגיה מלבינה שאינה גורמת לשחיקה ויוצרת מעטפת הגנה למניעת היווצרות כתמים חדשים. לתוצאות תוך שבועיים מומלץ להשתמש פעמים ביום לאחר הצחצוח בכמות של 10 מ"ל, לשטוף את חלל הפה 60 שניות ולירוק. המוצר נמכר במחיר השקה של 45 שקלים ל – 750 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות השיווק והפארם. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.