יום ראשון, 29 במאי 2016

קולקציית קיץ 2016 למותג FOX

קולקציית FOX WOMEN לעונת קיץ 2016 היא קולקציית בייסיק עדכנית, צעירה ובעלת צבעוניות חדשנית ומגוונת. הקולקציה רעננה וכוללת מגוון רחב של פריטים מסחריים עם דגש רב על נוחות, איכות ומחירים אטרקטיביים. בקולקציית הנשים 8 קבוצות: קולקציית ה – BASIC המתמקדת בפריטי בייסיק איכותיים ומובילה את קטגוריית הקז'ואל - בייסיק בישראל, קולקציית הבוהו שיק המורכבת ממספר פריטים המושפעים מטרנד זה, קולקציית החג החגיגית והאופנתית שעוצבה במיוחד כמענה לתקופת המעבר והחגים, הקולקציית האמריקאית ששואבת השראה מעולם הקולג' האמריקאי, קולקציית הג'ינסים עם מגוון רחב של שטיפות וגזרות, קולקציית השחור – לבן במראה הנקי וקולקציית הנעליים החדשה בפוקס עם נעלי סניקרס מבד קנווס בארבעה צבעים של: שחור, לבן, בורדו וכחול.

קולקציית FOX MEN לעונת קיץ 2016, מושפעת מתרבות הרוק- וינטאג' האמריקאי של שנות ה-70, תרבות הגראנג' פוגשת את עולם האופנוענים. ניתן לראות השפעות אלו בקולקציה בסוגי ההדפסים הלקוחים מעולם זה, בשטיפות המיוחדות ליצירת מראה וינטאג', בצבעוניות ובגזרות הבולטות בעולם זה. הקולקציה מורכבת מ – 3 קבוצות: קולקציית שחור – לבן השומרת על המראה הנייטרלי של הבדים קולקציית הקז'ואל עם מגוון של חולצות אריג, ג'ינס ופלנל, וקולקציית הפרומו עם מגוון רחב של חולצות טישרט, מכנסי אריג ועוד.


מחירים לדוגמא FOX WOMEN:
חולצות בייסיק החל מ- 39.90 ₪, מבצע 3 ב-99.90 ₪, טייץ ארוך החל מ- 69.90 ₪, מבצע 2 ב-119.90 ₪, ג'ינסים ארוכים החל מ- 99.90 ₪, שמלות החל מ- 59.90 ₪, גופיות בייסיק החל מ- 39.90 ₪, מבצע 4 ב-99.90 ₪, חולצות החל מ-39.90 ₪, חולצות אריג החל מ- 79.90 ₪, מכנסיים קצרים החל מ- 59.90 ₪, חולצת ג'ינס ללא שרוול החל מ- 119.90 ₪, חולצות ג'ינס שרוול ארוך החל מ- 149.90 ₪, חצאית אריג החל מ- 69.90 ₪, טוניקות החל מ- 59.90 ₪, בגדי ים החל מ- 39.90 ₪ (לפריט בודד), בגד ים שלם החל מ- 99.90 ₪, נעליים החל מ- 99.90 ₪.

מחירים לדוגמא FOX MEN:
מכנסיים קצרים החל מ- 59.90 ₪, מכנסי אריג ארוכים החל מ- 99.90 ₪, מכנסי ג'ינס ארוכים החל מ- 179.90 ₪, חולצות טי בייסיק חלק החל מ- 39.90 ₪- מבצע 3 ב- 99.90 ₪, חולצות טי מודפסות החל מ- 39.90 ₪, חולצות פולו החל מ- 89.90 ₪, מבצע 2 ב- 149.90 ₪, חולצות אריג 139.90 ₪ - מבצע 2 ב- 199.90 ₪, חולצות ג'ינס  159.90 ₪, גופיות החל מ- 49.90 ₪, נעליים  99.90 ₪.


קולקציית FOX KIDS לקיץ 2016 עוצבה על פי מגוון השראות וטרנדים, המשקפים את רוח אופנת הילדים בארץ ובעולם תוך הקפדה רבה ובלתי מתפשרת על נוחות. הקולקציה מיועדת לבנות ולבנים בגילאי 4-14 ומספקת מענה מושלם לצרכיהם: בגדים יומיומיים לגן ולבית ספר, פריטי לבוש אופנתיים ונוחים לשעות אחה"צ ובגדי שבת וחג לאירועים מיוחדים.
קולקציית FOX BABY מיועדת לבנות ולבנים בגילאי 0-3 ומציעה מגוון דגמים לצרכיו השונים של הפעוט. תמצאו בקולקציה פריטי בייסיק, בגדים יומיומיים לפעוטון, בגדים חגיגיים ועוד.


מחירים לדוגמא:
חולצות/גופיות - החל מ - 29.90 ₪, שמלות - החל מ- 29.90 ₪, חצאיות - החל מ- 49.90 ₪, מכנסיים, טייצים - החל מ- 29.90 ₪, מכנסי טריקו סריג - החל מ- 29.90 ₪, מכנסי ג'ינס/דמוי ג'ינס - החל מ - 49.90 ₪, חולצות אריג - החל מ- 49.90 ₪. 

קולקציית FOX BABY מיועדת לבנות ולבנים בגילאי 0-3 ומציעה מגוון דגמים לצרכיו השונים של הפעוט. תמצאו בקולקציה פריטי בייסיק, בגדים יומיומיים לפעוטון, בגדים חגיגיים ועוד.


מחירים לדוגמא:
חולצות/גופיות - החל מ - 29.90 ₪, שמלות - החל מ- 29.90 ₪, חצאיות - החל מ- 49.90 ₪, מכנסיים, טייצים - החל מ- 29.90 ₪, מכנסי טריקו סריג - החל מ- 29.90 ₪, מכנסי ג'ינס/דמוי ג'ינס - החל מ - 49.90 ₪, חולצות אריג - החל מ- 49.90 ₪. 

את כל הקולקציות לקיץ 2016 של המותג FOX ניתן למצוא בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ ובאתר: www.fox.co.il

אגב, למי מכם שחברים במועדון Dream Card ולכל המצטרפים החדשים, תוכלו להנות מהטבה של 100 שקלים הנחה על כל קניה מעל 300 שקלים. ההטבה הינה עד סוף החודש. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


נשיקות,
שרונה. 

יום שבת, 28 במאי 2016

חדש על המדף - מוצרים חדשים לחודש מאי

חודש מאי אומנם מסתיים עוד שניה, אבל הוא הביא איתו גם הרבה מאוד מוצרים חדשים ומומלצים שלא כדאי לכם לפספס!

ג'ל לעיניים מבית Neal's Yard Remedies


על מותג הטיפוח האורגני Neal's Yard Remedies כבר קראתם אצלי בבלוג בעבר. הפעם הוא יוצא עם השקת סדרת התה הלבן הכוללת מסכה לפנים וג'ל לעיניים. אני קיבלתי להתנסות את ג'ל העיניים המגיע במיכל ספריי קומפקטי, ומיועד לאיזון גוון ומיצוק העור הרגיש מסביב לעיניים. בשימוש לטווח ארוך ניתן יהיה להבחין גם בהטבה בנפיחות ובעיגולים השחורים מתחת לעיניים. הוא מכיל תה לבן שהוא חומר נוגד חמצון ובעל תכונות אנטי אייג'ינג והוא טבעי ואורגני לחלוטין! הטיפ שלי המרענן שלי לקיץ הוא לשמור את הבקבוק במקרר ולהניח מעט מתחת לעיניים בכל בוקר. הג'ל הקר יעיר אתכן ואת העיניים שלכן ויעשה לכן בוקר טוב באמת. מחירו: 202 שקלים ל – 10 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הטבע וחנויות הטבע בכל ברחבי הארץ ובאתר: www.nealsyard.co.il


קרם מחדש עור XeraCalm A.D מבית Avene


הקרם החדש הינו אחד מתוך שלושה מוצרים המיועדים לטיפול באטופיק דרמטיטיס הבא לידי ביטוי בעור אטופי, מגרד ומגורה. המוצרים בסדרה מתאימים לתינוקות, ילדים ומבוגרים והם פותחו במיוחד לכל סוגי העור הסובלים מיובש. בין המוצרים בסדרה תמצאו: שמן רחצה לניקוי עדין במיוחד נטול סבון, באלם לחות עשיר לגוף וקרם עשיר במיוחד. אני קיבלתי לנסות את קרם מחדש העור הנטול מפראבנים, חומרים משמרים, חומרי בישום ואלכוהול (מרכיבים שלא אחת גורמים לאלרגיות בעור) כאשר הקרם עשיר במיוחד ומספיקה ממנו כמות קטנה על העור בשכבה דקה על האזורים המגורים.
מחיר הקרם: 169 שקלים לכמות של – 200 מ"ל וניתן להשיג אותו יחד עם כל מוצרי הסדרה בבתי הטבע וברשתות הפארם ברחבי הארץ.


קרם לחות לעור הגוף בזמן הרחצה מבית NIVEA


In Shower הוא מוצר חדש מבית המותג, המשמש כקרם גוף בזמן הרחצה. השימוש בו מאוד נוח וקל כאשר בשלב הראשון משתמשים בסבון הקבוע שלכם, לאחר מכן מורחים על העור מעט מה – In Shower, שוטפים ומתנגבים. הנוסחה המטפחת מותירה את העור בתחושת משי רכה ונעימה ויכולה לחסוך לכם את הזמן של מריחת קרם הגוף לאחר המקלחת. המוצר נספג במהירות על עור רטוב ויש לו ניחוח נפלא. מחירו: 29.90 שקלים וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם והשיווק.


גרבי פדיקור Baby Foot


גרבי הפדיקור מיפן נחתו בארץ והם אחת ההמצאות הכי מגניבות שנתקלתי בהן בתקופה האחרונה. זוג הגרביים מכילות בתוכן ג'ל לשימוש חד פעמי. בזמן גריבת הגרביים על כף הרגל (למשך שעתיים בלבד) הג'ל שבתוך הגרביים חודר לשכבות העור וגורם להן להתקלף בהדרגה. בתום התהליך, שכבת העור היבש והקשה מתקלפת ומותירה עור חלק, רך ונקי. קילוף העור יתחיל כשבוע-שבועיים מהשימוש בגרביים וימשך עד להסרה המלאה. אידיאלי להכנת כפות הרגליים לקראת עונת הרחצה החמה. מחיר לזוג גרביים לשימוש חד פעמי: 84.90 שקלים, להשיג בסופר פארם, ניו פארם, ניצת הדובדבן, קסטל, אניס, בבתי המרקחת ובבתי הטבע הפרטיים.


מותג הטיפוח YON-KA PARIS במבצע


את תיק בד היוטה היפיפה הזה תוכלו לקבל גם אתם על כל רכישה של מקדם הגנה או משזף מבית המותג. תוקף המבצע הוא עד סוף החודש כך ששווה להזדרז! את מוצרי YON-KA PARIS ניתן להשיג בבתי מלון, ספא ומכוני יופי ואצל הקוסמטיקאיות המשווקת את מוצרי החברה, לבירור נקודות מכירה ניתן להתקשר לטלפון: 09-7456220


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


נשיקות,
שרונה. 

יום שלישי, 24 במאי 2016

קולקציית קיץ 2016 למותג נעלי הספורט SKECHERS

כשטסתי לארה"ב לפני כחודש, רכשתי לעצמי את מגזין האופנה Instyle כדי להעביר לי את הזמן בטיסות וביניהן. בין מודעות הפרסום נתקלתי גם בזו של המותג SKECHERS:


הצבעוניות והססגוניות של הנעליים העלתה לי חיוך וידעתי שאפגוש בהן עוד הרבה בארה"ב, שכן מדובר שם במותג הנעליים השני בגודלו. ובכן, לא טעיתי, לרגלי האחיינים שלי יכולתי למצוא מדגמי נעלי הילדים של המותג, וגם אחותי סיפרה לי שהיא רכשה לעצמה ממש לא מזמן זוג מהחנות בקניון הסמוך אליהם.

בימים אלה נפתחו בארץ 4 חנויות דגל, כאשר הן מצטרפות ל – 2 חנויות המותג הקיימות והשמועה מספרת שעד 2018 תמנה הרשת 20 חנויות בפריסה ארצית. בשנים האחרונות עבר המותג שינוי קונספט מהפכני שכלל עיצוב חדש וייחודי של חנויות המותג.


לפני כשבועיים ביקרתי בהשקת הקולקציה והחנות החדשה בקניון איילון, חנות שמתהדרת במגוון עצום של דגמים הן לנשים, הן לגברים והן לילדים. למותג שתי קטגוריות עיקריות, הן לנשים והן לגברים. הראשונה היא קטגוריית הלייף סטייל הכוללת גם את רפידות ה – Memory Foam הייחודיות ("הרפידה שזוכרת"), רפידה רכה שמקבלת את צורת טביעת כף הרגל. עוד בקטגוריה: קולקציית ספורט, קולקציית Relax FIT, קולקציית Skech Air, קולקציית Skech D'lites, קולקציית Active ו – קולקציה בעיצוב של Mark Nason מעצב הנעליים האגדי. בקטגוריה השנייה תמצאו את Skechers Performance הכוללת את רפידת ה – Goga Matt שהיא רפידה דקה, גמישה ונושמת המדמה תחושה של מזרן יוגה, וכמו כן את קולקציית ה – Go Run המיועדת לריצה, קולקציית Go Walk, קולקציית Go Fit, קולקציית Go Step וקולקציית Go Flex. קטגוריה זו מציעה נעליים ייעודיות המותאמות ספציפית לענפי הספורט השונים כמו: ריצה, אירובי, הליכה, יוגה, פילאטיס, מכון כושר ועוד. טווח המחירים בקולקציית הנשים והגברים הינו: 199-599 שקלים.


קולקציית הילדים של SKECHERS לבנים ולבנות, מציעה מגוון רחב של קטגוריות לילדים שבראשן עומדת קולקציית הילדות SKECHERS Twinkle Toes עם אורות מנצנצים בנעליים, בעיצובים צבעוניים וכייפים. הפרסומת של הקולקציה הזאת הכי עושה לי חשק לחזור לילדות!!! הנה לינק לפרסומת, אם בא לכם לצפות בה ולהרגיש ילדים לכמה רגעים...
טווח המידות נע בין: 22-26  ו – 28-35  ובטווח מחירים של: 149-279 שקלים.

את הקמפיינים הנודעים של SKECHERS מובילים כוכבים בעלי שם עולמי ביניהם זמרים, שחקנים וספורטאים מובילים, כגון המתופף האגדי רינגו סטאר, זמרות הפופ המובילות דמי לובאטו (אותה גם ניתן לראות בפרסומת של התמונה הראשונה פה מעל) ומייגן טריינור, השחקנית והדוגמנית קלי ברוק, המתאגרף האגדי שוגר ריי ועוד.

הקולקציות החדשות נמכרות בחנויות הבאות:
תל אביב – האנגר 9, נמל תל אביב | ירושלים – רחוב יפו  44 | חולון – המכתש 6 | רמת גן – קניון אילון |
אשדוד – סטאר סנטר | באר שבע – גרנד קניון ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


נשיקות,
שרונה. 

יום רביעי, 18 במאי 2016

סדרות מוצרים חדשות על המדף

למעלה  מחודשיים עברו מאז הפוסט האחרון של "חדש על המדף" ולפני שאעלה אחד כזה (ממש בקרוב, אל דאגה), רציתי לספר לכם על סדרות המוצרים החדשות שהגיעו למדפים ממש זה עתה!

סדרת MARSHMALLOW FAIRY מבית BODY SHOP

סדרת הילדות החדשה "פיית המרשמלו" הינה סדרה ייחודית וחדשנית בתחומה, שפתוחה במשך כ – 5 שנים על ידי הרשת בשיתוף המעבדות של ד"ר פישר. היא כוללת בתוכה 7 מוצרים המטפחים ומטפלים כאחד ומבוססים על תמצית שורש פרח המרשמלו, המוכר לכולנו מחיי היומיום כממתק ורוד-לבן מתקתק וטעים. הסדרה כוללת את המוצרים הבאים: בושם EDT באריזה מנצנצת וקסומה (69 שקלים ל – 50 מ"ל), שמפו + מרכך אל דמע (29 שקלים ל – 250 מ"ל), תחליב גוף (35 שקלים ל – 250 מ"ל), תחליב גוף מנצנצץ (39 שקלים ל – 250 מ"ל) ומוס רחצה (35 שקלים ל – 250 מ"ל). תמצית המרשמלו ידועה בהיותה מרככת את העור, מזינה אותו מעשירה אותו בלחות והסדרה כולה נטולת פראבנים ו – SLS.


את מוצרי הסדרה ניתן להשיג בסניפי רשת BODY SHOP ובאתר: www.bodyshop.co.il


סדרת נקה 7 KIDS + סדרת השמפו והמרכך בנראות חדשה

הראשונים הם סדרת מוצרי הטיפוח נקה 7 KIDS המותאמת במיוחד לעורם העדין והרגיש של הילדים. הם מגיעים במהדורה מיוחדת עם דמויות המיניונים על האריזות וניתן למצוא בסדרה: אל סבון עשיר בלחות, שמפו, מרכך ו – 2 ב – 1 שמפו + מרכך המכילים כולם רוזמרין לשמירה על ראש נקי. המוצרים בסדרה הינם היפו אלרגניים, נטולי פראבנים, עברו מבחנים קלינים דרמטולוגיים ומתאימים גם לבעלי עור רגיש.
לרגל ההשקה המוצרים בסדרה ימכרו במהלך חודש מאי במחיר של 10 שקלים בלבד לתכולה של 750 מ"ל. ניתן להשיג את המוצרים ברשתות השיווק ברחבי הארץ.


סדרת השמפו והמרכך האהובים מבית נקה 7 יצאו בנראות חדשה ובפורמולה משופרת, המועשרת בתמציות צמחים להענקת טיפוח יומיומי בכל חפיפה. בין מוצרי הסדרה תמצאו: שמפו ומרכך לשיער רגיל עשירים בזרעי פשתן, שמפו ומרכך לשיער יבש עשירים בחמאת שיאה, שמפו ומרכך לשיער צבוע עשירים בשמן ארגן מרוקאי ושמפו ומרכך לשיער מתולתל העשירים בפירות יער. כל המוצרים של נקה 7 לא נוסו על בעלי חיים והם מגיעים בתכולה של 750 מ"ל. לרגל ההשקה סדרת המשפו והמרכך ימכרו במחיר של 10 שקלים בלבד וניתן להשיג אותם ברשתות השיווק והפארם.



סדרת ACTIVE BLOCK ULTIMATE מבית Crema Men

מותג הטיפוח לגבר השיק שני דאודורנטים בג'ל ובספריי, מסדרת הטיפוח החדשה, עם רכיב האקטיב בלוק המעניק הגנה מירבית של 24 שעות ומיועדת לגבר האקטיבי. הנוסחה מונעת ריחות זיעה לשעות ארוכות ומעניקה הגנה אקטיבית בנטרול ריחות גוף. הדאודורנטים מהסדרה מעניקים תחושת רעננות וניקיון לאורך היום והם מוצרים משלימים לג'ל הרחצה המהפכני מתוך סדרה האקטיב בלוק.


מחיר לדאודורנט ג'ל / ספריי: 15 שקלים לתכולה של 70 מ"ל, ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק ברחבי הארץ. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


נשיקות,
שרונה. 

יום ראשון, 15 במאי 2016

קולקציית HAVAIANAS לקיץ 2016

כמה חיכיתי לרגע הזה שבו אוכל לשחרר את אצבעות הרגליים שלי מבין הנעליים הסגורות. והנה, הוא הגיע גם השנה כבכול שנה, ואל אוסף הכפכפים שלי התווסף לו זוג נוסף של המותג האהוב HAVAISNAS. הזוג המנומר בעל הרצועות הורודות שלי, הוא רק אחד מבין עשרות הדגמים החדשים של המותג לקיץ הקרוב. 
בקולקציית הכפכפים החדשה תמצאו בין השאר: דקלים, משקפי שמש, פרחים, נוף טרופי ועוד. 


בין הדגמים הבולטים בקולקציה: HAVAIANAS METALLIC - כפכפי סלים עם רצועות דקות ומבריקות בצבעים של זהב, כסף, ורוד וחום ומחירן 130 שקלים.


כפכפים המשלבים סגירה אחורית עם הדפסי חיות:


HAVAIANAS HIGH FASHION - כפכפים עם עקב גבוה בצבעי זהב, ורוד, בז' ושחור ומחירן 120 שקלים, HAVAIANAS LUNA SPECIAL - סנדלים עם אבזם מיוחד היוצר מראה אלגנטי בצבעים של שחור - אפור, חול מוזהב ולבן - אפור ומחירן 200 שקלים ועוד דגמים רבים ונהדרים שלא תרצו להוריד מהרגליים.

טווח המחירים של הכפכפים נע בין 50 שקלים ל - 200 שקלים כאשר הקולקציה מציעה גם דגמים לגברים ולילדים בטווחי מידות נרחבים ובצבעוניות נפלאה. את הכפכפים של HAVAIANAS ניתן להשיג ברשת חנויות המותג ובחנויות ברחבי הארץ.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


נשיקות,
שרונה. 

יום שבת, 14 במאי 2016

קולקציית אביב 2016 למותג CHARLES & KEITH + הזוכה בהגרלה!

ראשית, אני שמחה להכריז על הזוכה בהגרלת השרשרת המהממת של המותג Shicoo Jewelry!


איילת צימרמן,
ברכות!

המותג Shicco Jewlery מעניק לכולכן הנחה של 15% הנחה בחנות במרמלדה מרקט. כל מה שצריך לעשות זה להכניס את הקוד: off15% ולהנות מההטבה הנפלאה!


לכניסה לחנות האינטרנטית של המותג Shicoo Jewlery לחצו כאן


וכעת לקולקציית החדשה של CHARLES & KEITH!
כשנכנסתי לחנות המותג של CHARLES & KEITH בקניון איילון, העיינים שלי הוצפו במאות דגמי נעליים צבעוניות ולרגע חשבתי לעשות אחורה פנה ולעזוב את המקום. אני מסוג האנשים שיותר מידי דגמים יפים של בגדים, נעליים אקססוריז, מצליחים לבלבל אותם ולגרום להם לצאת בידיים רייקות. אבל אז התעשתתי וניגשתי קודם כל אל המדף האהוב עליי של קולקציית ה – Signature היוקרתית, עם דגמים מעוצבים במיוחד שהם פיסים בפני עצמם, עשויים עור משובח ועם דיטיילס מעניינים. ואז נתקלתי בזוג הנעליים האלו ונזכרתי לשם מה נכנסתי...


קולקציית האביב 2016 של CHARLES & KEITH הינה קולקציה אופנתית ועדכנית המבוססת על השראות נוסטלגיות עם קריצה להלך הרוח של תקופות בלתי נשכחות שהותירו את חותמן על האופנה של ימינו. הקולקציה משלבת בין מראה אדג'י ומחוספס למתיקות נשית, בין השפעות נוסטלגיות והיסטוריות לסגנונות מודרניים.
למעט הדגם הזה שאהבתי בקולקציית ה – Signature תמצאו בה עוד מספר דגמים של נעלי עקב לערב מעוטרות באבנים, נעלי סירה שטוחות עם דיטיילס מתכתיים בעקב ועוד.
בקולקצייה הרגילה והרחבה יותר של המותג, תמצאו את אופנת היומיום של שנות ה - 70 שזוכה פה לטאץ' מודרני, עם הקסם של פריטי וינטאג' שבאים לידי ביטוי במוקסינים, כפכפים עם אבזם, תיקים גדולים בעלי רצועות שרוך וארנקים מעוטרים בחור מנעול בגווני קאמל, צהוב חול, וורוד עתיק.
משחקי וידיאו ישנים היוו השראה לתיקי דוורים, לתיקי קופסה עם ידית עליונה, ולסנדלי פלטפורמה ססגוניים וסניקרס עם ובלי שרוכים, כמחווה לאופנה המתוקה המחזירה אותנו לזיכרונות הילדות.
לבסוף, אלמנטים מתחום האקרובטיקה והבלט יושמו בנעלי עקב flare, סנדלי וודג' עם חיתוכים זוויתיים, סנדלי עקב עם רצועה סביב הקרסול, נעלי בובה על עקב בגוון פנינה ונעלי עקב דק וגבוה, המשתלבים היטב עם תיקי נשיאה גדולים ותיקי קלאצ' בשילוב רצועות שרשרת, רצועה ארוכה ועוד.


עוד בקולקציית האביב: חגורות, משקפיים, צמידים, טבעות ושרשראות.

טווחי מחירים:
נעליים – 399.90 ₪ - 249.90 ₪
קולקציית Signature - החל מ- 349.90 ₪
תיקים וארנקים – 549.90 ₪ - 199.90 ₪
תכשיטים – החל מ- 99.90 ₪

ניתן להשיג את הקולקציה החדשה בחנויות הרשת CHARLES & KEITH הפזורות ברחבי הארץ. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.