יום ראשון, 31 ביולי 2016

כדורי קוקוס – טחינה – מייפל

בסוף השבוע האחרון העלתי לאינסטגרם שלי ולעמוד הפייסבוק האישי תמונה של כדורי קוקוס מאולתרים שהכנתי במטבחי. אותם כדורים טבעוניים הם לא רק קלים להכנה, אלא גם בריאים מאוד ויתאימו לכל מי שמקפיד על מזון איכותי, טבעי, ומזין. הסיפור הכי כיף במתכון הוא שיש בו רק שלושה מרכיבים ולא צריך ללכלך יותר מכוס אחת וקערה אחרת לאורך כל הדרך. אם תהיו ממש איטיים, יקח לכם 10 דקות לכל היותר להכין את התערובת ולגלגל אותה לכדי כדורים בגודל של כדורי פינג פונג נניח. הזריזים שבינינו לא יזדקקו ליותר מ – 5 דקות של הכנה. קיבלתם חשק? קדימה, למטבח.




מקור המתכון: שרונה גבריאל הראל

מצרכים:
3 כוסות קוקוס לבן טחון
1/2 כוס טחינה גולמית (רצוי אורגנית)
1/3 כוס סירופ מייפל טבעי (רצוי אורגני)


אופן ההכנה:
שופכים את הקוקוס הלבן הטחון לקערה ומוסיפים לו את הטחינה ואת הסירופ. מרטיבים את הידיים ומגלגלים לכדורים בגודל אחיד. מניחים במנג'טים קטנים ושומרים במקפיא עד שבוע ימים, אך אל דאגה - הכדורים יתחסלו עוד הרבה לפני.


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

בתאבון!
שרונה. 

יום רביעי, 27 ביולי 2016

פנטון 2016 בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

חברת הצבעים פנטון האמריקאית (Pantone) היא הסמכות העולמית בכל הנוגע לצבעים. בכל דצמבר, מכריזה החברה על עשרת הצבעים הטרנדיים לעונה החמה הקרבה, אלה שיכבשו את ליבם של המעצבים בתחומי האופנה, העיצוב ואפילו האוכל. כולם עומדים דרוכים ונרגשים לקראת השאלה הגדולה – מהי פלטת הצבעים העדכנית לשנה הנוכחית. קיץ 2016 הביאו איתו שילובי יוניסקס המטשטשים מגדר עם פלטה מגוונת בצבעים אופטימיים, מרגשים, שקטים ורגועים. אז נתתי קפיצה לג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי כדי לבחור את הפריטים הכי נחשקים בצבעים החמים של הקיץ, על פי פנטון.





Rose Quartz – קרם גוף Mad About You מבית Bath&Body Works


נשות ארה"ב כבר יודעות מזמן מה טוב באמת. חנות הבית שלהן Bath&Body Works על שלל ניחוחותיה המשגעים, הפכה מזמן לחלק בלתי נפרד מחייהן וכמה נפלא שגם בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי החליטו לפנק את נשות ישראל ולהעלות ארצה את המותג מספר 1 של אמריקה. קרם הגוף של המותג הוא הקרם הנמכר ביותר בארה"ב והוא שופע חמאת שיאה, ויטמין E ו – B5, המעניקים לעור לחות מתמשכת ומלאת הזנה. מחירו: 5.90$ ל -  88 מ"ל, והוא משתתף במבצע של 3+1 או 5+2.


Peach Echo - סומק Sheertone Compact Blush מבית MAC


סומק באבקה דחוסה בגוון Fleur Power אפרסקי ומושלם, הוא בקופסא קומפקטית ונוחה לנשיאה ובעל טקסטורה עשירה וקלילה העוטפת את הלחיים ברכות ומעניקה להן מראה סמוק, טבעי ויפה. מחירו: 27$.


Serenity – לק עמיד מבית ESSIE


מהשם המדליק של הלק הקייצי והמרענן הזה קשה להתעלם - Bikini So Teeny. הלקים של ESSIE הם הלקים הטובים ביותר שיצא לי לנסות, הפורמולה שלהם בדיוק במרקם הנכון, הם נמשחים בקלות על הציפורן תודות למברשת המדויקת והעמידות שלהם גבוהה יחסית. הצבע התכלכל שלו יהלום בחן את ציפורניה של כל מי שמתחשק לה גוון רגוע ומרגיע של ים. מחירו: 9.90$.


Snorkel Blue – קרם לילה BLUE THERAPY NIGHT מבית BIOTHERM


שגרת טיפוח לילית חשובה לטעמי לא פחות מזו היומית. קרם הלילה של BIOTHERM מגן על העור מפני פגעי הסביבה, מטפל בסימני ההזדקנות ומעניק בבוקר שאחרי מראה חיוני, רענן וצעיר יותר. הוא לא מחולל בעור ניסים ונפלאות אך הניחוח שלו נעים והוא נספג במהירות הבזק. מחירו: 69.90$ ל – 50 מ"ל.
     

Buttercup  - ספריי גוף Coconut Passion מתוך קולקציית Fantasies החדשה של Victoria's Secret


הניחוח הקוקוסי החמים של ספריי הגוף הצהוב והיפייפה הזה מתלבש על הגוף בנעימים וכיף לשים אותו בתיק לימים ארוכים של מחוץ לבית. כמה ריסוסים על העור ועל הבגד, והוא יותיר אתכן עם שובל ריח פירותי – ונילי לאורך כל היום. מחירו: 16.90$ ל – 250 מ"ל או במחיר מבצע לרגל ההשקה של: 3 מוצרי טיפוח מסדרת Victoria's Secret Fantasies ב – 39$.


Limpet Shell – הבושם MANDARINO DI AMALFI מבית TOM FORD


הבושם האולטימטיבי לקחת איתך לחופשת הקיצית בדרום איטליה או צרפת. זה לא רק הבקבוק התכול שמזכיר את מי אגן הים התיכון הצלולים אלא גם הניחוח ההדרי והארומטי שמגיע בגרסת ה – EDP ועם תווים עליונים של נענע, אשכולית, לימון ובזיליקום. העובדה שהוא מיועד הן לנשים והן לגברים הופכת אותו לאטרקטיבי עוד יותר, שכן תוכלי לחלוק אותו בטיול יחד עם בן זוגך. מחירו: 172$ ל – 50 מ"ל.


Lilac Gray - דאודורנט לגבר מבית EISENBERG PARIS


דאודורנט ספריי באריזה כסופה מתכתית המיועד לגבר שאוהב להשקיע בעצמו. הוא בעל הגנה של 24 שעות ומיוחד גם עבור בעלי עור רגיש. הוא נטול מלחי אלומיניום, אלכוהול ופראבנים ואינו משאיר כתמים על הבגדים. מחירו: 22$.


Fiesta – תיק יד מקולקציית הקיץ של Tommy Hilfiger


מותג האופנה האהוב עליי בעולם כולו הוא המותג Tommy Hilfiger וכשמדובר בתיקי העור של המותג מדובר במחלה של ממש. במתחם האופנה של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי תמצאו את קולקציית תיקי קיץ 2016 הססגונית, כאשר זה שבחרתי עבורכן יעבוד נהדר גם בשעות היום עם ג'ינס וטי שירט קלילה וגם בשעות הערב עם שמלה לבנה וחגיגית. מחירו: 179$.


Iced Coffee - שפתון Rogue בגוון מספר 103 מבית Armani


בקולקציית האיפור היוקרתית של Armani תמצאו את השפתון האלגנטי הזה המגיע בגוון קפה מספר 103 מפתה. הוא בעל צבע אינטנסיבי ועמיד על השפתיים עד ל – 8 שעות. הוא אינו דוהה או נמרח ויש לו מרקם עדין המותיר את השפתיים לחות ורכות לאורך זמן והוא נמכר במחיר של 42$.


Green Flash - וויסקי סקוטי של המותג JAMESON


הוויסקי האירי הנמכר ביותר בעולם בבקבוק הזכוכית הירוק והמפורסם שלו. עם הטעם הבלתי של מתפשר של משקה אלכוהולי איכותי שעובר סינון של 3 פעמים כמיטב המסורת האירית. אידיאלי בימי הקיץ החמים עם קוביית קרח, או עם שוט של קולה וסקוויז של מיץ לימון טרי לאקסטרה רעננות. נמכר במחיר של 20$ ל – 500 מ"ל.


כל שנותר לכן לעשות הוא לבחור את הצבע שלכן לקיץ הקרוב, לתת קפיצה לג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי ולפנק את עצמכן בטוב ביותר.


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום שלישי, 26 ביולי 2016

קסטרו מציגה – קולקציית סתיו 2016/2017

בית האופנה הישראלי האהוב הציג אתמול סנוניות ראשונות מתוך קולקציית הסתיו הקרובה. במרכז הקולקציה: הרמוניה מושלמת הנוצרת משילובים מפתיעים של טקסטורות, הדפסים, וטכניקות המערבבים בין עולמות השראה וסגנונות - וינטג׳ עם מודרני, מדים עם פופ, אתני עם אורבני, קטיפה עם ג׳ינס, ורוד עם חאקי ועוד. התוצאה המגוונת מאפשרת חופש התלבשות ושילובים צבעוניים ומלאי חיים.

קולקציית הנשים היא הקבוצה המרכזית בקולקציה ומתאפיינת העונה במיזוג מלא חיים בין עולמות השראה, חומרים, טקסטורות הדפסים, משקלים, ואלמנטים עיצוביים יחד עם אווירת שנות השבעים. שילוב החומרים והטקסטורות ניכר העונה גם באגף האביזרים, עם נוכחות מרשימה במיוחד לבד הקטיפה.


קו הבלאק של בית האופנה, ביסס לעצמו שפה מובהקת מודרנית וגרפית המבוססת על גזרות גיאומטריות, צלליות ישרות, וגווני שחור, לבן ושמנת. העונה מקבל הקו דגש גרפי מובהק, דרך קבוצה המבוססת כולה על קפלי פליסה, קפלים וקפלונים, יחד עם אלמנט הקשירה.


קבוצה נוספת בקו עוצבה בשילוב צבעוני של שחור, שמנת וחרדל, ובהשראת שילוב בין מראה רומנטי לקשוח: פריטי תחרות משודכים דווקא אל פריטי עור מחוספסים, והופכים את סיפור ההתלבשות בקבוצה לקליל.


מכנסי הג'ינס הם הקטגוריה המנצחת של קסטרו והמגמה הלוהטת מכל העונה בקו היא מראה ה-Used: השימוש במגוון טכניקות ליצירת טלאים, קרעים, פרימות וטכניקות שפשוף מסיביות, שחלקם משולבים בבדי ג׳ינס עשויים 100% כותנה.


קולקציית הגברים בוחנת ומפרשת מחדש את העיר הגדולה והרחוב האורבני, ואת האסתטיקה המלווה אותם. טקסטורת ההסוואה הופכת העונה למוטיב עיצובי מרכזי בקולקציית החורף הגברים של קסטרו מן, והופכת מהדפס קלאסי ומוכר לאלמנט עיצובי, אופנתי ועדכני - ומתנתק מהקשרו המקורי.

בכל קו בקולקציה ניתנה לטקסטורה נראות שונה: בקו הרד משתלבת ההסוואה באוסף פריטים באווירת בגדי רחוב, בקו הבלאק היא מקבלת פרשנות חדשה ומרעננת עם כחולים עמוקים ואפורים במראה מתוחכם ונקי, ובקבוצת האקטיב היא הופכת דיגיטלית וספורטיבית.


קו בגדי הספורט והפנאי של בית האופנה מתחזק העונה עוד יותר, ומסמל את החיבור ההדוק בין אופנה ואורח חיים, ספורטיביות ואורבניות. ההשראה לקבוצת הנשים נבעה העונה מתוך הדפס שעוצב בסטודיו לטקסטיל של קסטרו המשלב בין דוגמת עור נחש לפיקסלים דיגיטליים. ההדפס הייחודי, המסמל חייתיות וטבע יחד עם עתידנות דיגיטלית שימש כהשראה לכל קולקציית האקטיב לנשים


את קולקציית סתיו 2016/2017 של קסטרו ניתן להשיג בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ ובאתר הבית: www.castro.com


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

יום שני, 25 ביולי 2016

בוקר ספורטיבי בפארק

עברו יותר מידי חודשים מאז שעשיתי פעילות גופנית מסוג כלשהו. כל המחקרים בעולם מעידים על החיוניות לגוף של פעילויות ספורטיביות ועל הקשר בין בריאות הגוף לבריאות הנפש. איכשהו יצא לי להפסיק באמצע של כל פעילות גופנית שהתחלתי בשנים האחרונות ובכל פעם זה נבע בגלל סיבה אחרת. כן, אני מודה שיש לי קשיים בהתמדה בספורט ובאופן כללי אני לא האדם הכי ספורטיבי בעולם לצערי. כשקיבלתי לידי מספר בגדי ספורט חדשים, זה לחלוטין עשה לי חשק לחזור לעניינים. המידות של הבגדים שהגיעו התאימו אז למשקל הישן שלי (4 קילו יותר) אך אותו אשפוז ארור אותו כבר הזכרתי באחד מהפוסטים הקודמים, גרם לי לרדת במידת מכנסיים שלמה! הטייץ של מותג הספורט החדש - KYT, ישב עלי באופן כה מושלם ביום שהוא הגיע אליי, ארוז בשקית בד שחורה וממותגת, בשיא השיק ובשיא הסטייל. בתמונות שתראו בהמשך הפוסט, הוא נראה מעט רופף על הגוף, וזה קצת מבאס אותי לראות את עצמי כה רזה בתמונות, אבל אין ספק שהעניין הזה רק נותן לי מוטיבציה לעלות כמה ק"ג וגם להעלות את מסת השריר שלי, ולשם כך דרושה כאמור פעילות ספורטיבית מסודרת. אז יצאנו הטייץ של KYT, אסף הצלם (והבעל) ואנוכי, אל פארק רמת השרון, בבוקר יום שישי של השבוע שחלף, לנשום קצת אויר טרי, להתאמן במכשירי הכושר הנפלאים הפזורים בפארק ולתעד את הבוקר המרענן הזה.



הטייצים של KYT נוצרו במיוחד עבור פעילות ספורטיביות ועוצבו על ידי מעצבי האופנה הישראלים "פראו ובלאו". החשיבה הבלתי מתפשרת בעיצובם מגיעה מתוך תפיסה של אימון ספורטיבי נוח ואופנתי. הקולקציה של KYT מציעה מבחר גדול של טייצים מלאי סטייל גם לנשים וגם לילדות, עשויים מחומרים איכותיים ועמידים, שיחזיקו מעמד גם אחרי יותר ממספר כביסות. הם נמכרים דרך האתר: www.kytclothing.com במחיר של 195 לטייץ לנשים (או: 3 טייצים ב – 495 שקלים) ו – 85 שקלים לטייץ לילדות (או: 3 טייצים ב – 210 שקלים). הרכישה באתר מאובטחת ומתבצעת בקלות והמשלוח יגיע חינם עד הבית בתוך 3 ימי עסקים באריזה מהודרת ומפנקת.

לאימון המכשירים צרפתי לטייץ שני פריטים מתוך קולקציית הספורט החדשה של דלתא, שהשיקה לאחרונה קטגוריית ספורט חדשה תחת המותג Delta Fit. הקולקציה מחולקת ל – 3 סדרות מרכזיות של: Fit – הסדרה הארגונומית הכוללת פריטים המותאמים למבנה הגוף והשרירים, Impress – המשלבת אופנה וטכנולוגיה ו – Body הכוללת גזרות רחבות ובדים רכים, המתאימים לפעילויות כמו יוגה ופילטיס. גוזיית התמיכה השחורה שאני לובשת הייתה מאוד נוחה באימון ונתנה תמיכה טובה לחזה. אני אוהבת את האיקסים שיש לה בחלק האחורי של הגב, את העובדה שיש לה חזייה פנימית מרופדת ואת המחיר השווה – 99.90 שקלים בלבד. בקבוק השתייה הכתום מהקולקציה (49.90 שקלים) הוא חלק מקטגוריית האקססוריז ויחד איתו תמצאו גם תיקי אימון, גרביים, כפפות, מגבת מיקרופייבר ועוד. את קולקציית הספורט החדשה של דלתא תוכלו להשיג ברשת החנויות ברחבי הארץ ובאתר הבית: www.delta.co.il  


לסיום האימון עברתי לחולצת טריקו לבנה של המותג iDry, שגם השתלבה נהדר עם הטייץ של KYT. לא מדובר בסתם עוד טישרט לבנה אלא בפטנט בינלאומי וייחודי מסוגו בעולם, המונע כתמי ועיגולי זיעה המופיעים בימים החמים או באימוני ספורט למיניהם. טכנולוגיית ההידרו-שילד שבה היא מיוצרת, מאפשרת לחום וללחות הגוף להתנדף החוצה כאדים. ניתן למצוא אותה בשלושה דגמים של צווארון עגול קלאסי (כמו זו שאני לובשת), צווארון V וצווארון V עמוק ובמידות שמתחילות מ – S ומגיעות עד ל – XXL. ניתן לכבס את החולצה ללא בעיה ואף לייבש אותה במייבש וקחו ממני טיפ בחינם: היא תראה נהדר גם עם סקיני ג'ינס או חצאית קיצית מתנפנפת, מנסיון.
טווח המחירים לחולצות חלקות: 1 ב – 129 שקלים, 3 ב – 349 שקלים ו – 6 ב – 600 שקלים, לחולצות מעוצבות: 1 ב – 199 שקלים ו – 2 ב – 369 שקלים. להשיג און ליין באתר הבית של המותג: www.idry.co.il

נעליים: סט תמונות ראשון – Nike (ארה"ב), סט תמונות שני – Adidas Stan Smith, טבעות: אוסף פרטי, משקפי שמש:  Ray-Ban


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.