יום ראשון, 28 באוגוסט 2016

טיפול יופי וסיור במפעל של חברת הקוסמטיקה המקצועית HL

את הטיפול שעברתי לפני מספר שבועות בחברת הקוסמטיקה המקצועית HL קצת קשה לי לשכוח. בבוקר קייצי וחם, הגעתי לתל אביב הישר למעבדות HL ששוכנות בתל אביב, שם גם מסתבר שוכן לו מפעל כחול לבן המייצר מידי יום מאות מוצרים של החברה, שלמעלה ממחצית מהם גם מיוצא אל מעבר לים. בסיור הקצר שעשיתי במפעל נדהמתי לגלות את היכל הקוסמטיקה היפיפה הזה שמעסיק עשרות עובדים ומקפיד על שימוש בחומרים הטובים ביותר ועל רמות סטיריליות וניקיון ברמה הגבוהה והמוקפדת ביותר.


בתום הסיור עברתי אל בלה, הקוסמטיקאית הראשית של החברה, שזו פינקה את הפנים שלי כמו שהרבה זמן לא פינקו. הטיפול שעברתי נקרא "סי דה סקסס" – טיפול אנטי אייג'ינג בסדרה הפועלת לשיקום עור שניזוק מפגעי הסביבה. הסדרה מבוססת על קולוגן, אלסטין וריפאר קומפלקס ייחודי המונע את הנזקים שנגרמו לתאי העור ופועל להמרצת מנגנוני התיקון והשיפור הפנימיים של התאים. במהלך הטיפול נעשה שימוש בחומרים עם מרכיבים פעילים כמו: ויטמין C, למון גראס, שמן תפוזים, תמצית אשכולית אדומה וחמאת שיאה. 


בשלב הראשון בלה ניקתה לי את הפנים בעזרת הקלינזר מהסדרה ומיד המשיכה בניקוי עם נוזל החידוש האקטיבי מסדרת אלפא בטא ורטינול. לאחר שהפנים נוקו כהלכה היא עברה לשלב הפילינג אותו היא השאירה על העור שלי כ – 10 דקות ואחריו מרחה מהנוזל הטיפולי סולושן מסדרת א-נוקס. כאשר הנוזל נספג בעור, היא הניחה מעליו כמות נדיבה של אלו ג'ל וכיסתה את הפנים שלי בעזרת יריעת ניילון ל – 10 דקות. כעבור 10 דקות, היא ניקתה את החומרים מהפנים שלי והמשיכה לפילינג השני העונה לשם וויט פילינג וכשמו כן הוא – פילינג לבן המבוסס על גבינה וחומצה לקטית ופועל להמסת החומר הבין תאי, בהבהרה ובהעלאת רמת הלחות בעור. לאחר ניקוי הפילינג בלה מרחה על הפנים שלי את המסכה הטיפולית האינטנסיבית מסדרת סי דה סקסס, המתינה 15 דקות והסירה גם אותה. לסיום הטיפול, היא הניחה על הפנים שלי 3-4 טיפות סרום מאותה הסדרה, הספיגה על העור והוסיפה מעל את קרם היום האינטנסיבי של סי דה סקסס.


כשקמתי להביט במראה נדהמתי מאיך שהפנים שלי ברקו וזהרו, אי אפשר היה לפספס את הנקיון העמוק שהן עברו ואת השימוש בחומרים טיפוליים שבאמת גרמו לעור להתחדש ולהבהיר מעט יותר.
טיפול כזה שאורכו כ – שעה ורבע, עולה בין 400 ל – 450 שקלים (תלוי במכון הקוסמטיקה) וניתן לחפש את הקוסמטיקאית הקרובה אליכן דרך האתר של החברה: www.hl-labs.co.il

בלה העניקה לי במתנה את המארז של סי דה סקסס ובתוכו 3 מוצרים בגודל מלא (אותם מוצרים שבהם היא גם השתמשה בטיפול עצמו). המוצרים הם: קלינזר 125 מ"ל, קרם יום אינטנסיבי 50 מ"ל וקרם לילה 50 מ"ל. השימוש בכל המוצרים במארז במקביל מסייע בשמירה על תוצאות הטיפול אותו עברתי ותורם להמשך ה - "עבודה" על הבהרת העור, שיפור חיזוק וגמישותו, מניעת היווצרות כתמי גיל ושמש והאטת תהליך הזדקנות העור. המארז עולה 410 שקלים וגם אותו ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL.   


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

יום שבת, 27 באוגוסט 2016

בשמים חדשים

זה קורה פעמיים בשנה, בד"כ שניה לפני תקופת החגים, בשמים חדשים יוצאים לשוק וחלקם מגיעים אליי הישר עד הבית, כדי שאריח, אתנסה ואספר לכם כאן בבלוג עליהם.

BOSS – THE SCENT FOR HER

הניחוח החדש המפתה לנשים מבית בוס בשמים נוצר בהשראת אומנות הפיתוי. הוא המקביל הנשי לניחוח BOSS THE SCENT לגבר והוא משקף בכישרון את סיפור הפיתוי, החל מהמשיכה דרך הפיתוי עצמו ולבסוף ההתמכרות – יחד עם שילוב מרכיבים עוצמתי שאי אפשר לעמוד בפניו. התווים העליונים שלו: אפרסק, דבש ופרזיה, תווי האמצע: אוסמונטוס ותווים בסיס: קקאו קלוי. השילוב בין כל המרכיבים יוצר ניחוח פרחוני חזק ועמיד שנשאר שעות על הגוף.


מחיר ל – 50 מ"ל EDP: 75$, מחיר ל – 100 מ"ל EDP: 100$. להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. הבושם משתתף בהטבה של: קונים ב- 200$ ומשלמים רק 150$.


GIVENCHY – DALIA DIVIN LE NECTAR DE PARFUM

הבשמית פרנסואה דמשי ייצרה את הנקטר דה פרפיום, כתמצית של ניחוח סם זוהר ומסנוור. הניחוח הנצחי של ג'ינבשי מגיע בבקבוק זכוכית עם שברי זהב מבריקים המעטרים אותו. הינף זהב חושני העוטף את האישה כשהיא מגיעה אל פסגת נשיותה כמו סם חיים. הוא מורכב מתווים עליונים של פרח המימוזה, תווים אמצעים של וטיבר, טונקה, מושק ווניל, ותווי בסיס של יסמין.


מחיר השקה ל – 50 מ"ל EDP: 387 שקלים, ל – 75 מ"ל EDP: 472 שקלים. להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.


BRITNEY SPEARS – PRIVATE SHOW

מלכת הפופ משיקה בושם חדש בהצגה הפרטית הייחודית שלה. הניחוח החדש נוצר בהשראת ההופעה של בריטני הזוכה להצלחה עולמית. זהו בושם החוגג את ההופעות של בריטני, המקום בו היא מרגישה הכי בטוה וחזקה – הבמה. הניחוח שלו נוצר בעזרת תווים עליונים של קפה קר וקרם קצפת, קלמנטינה ונקטרינה, תווים אמצעיים של ריבת חלב, פרחי תפוז ויסמין סמבק, ותווי בסיס של אמבר ומוסק. הבקבוק נוצר בהשראת אורות הבמה הזוהרים והנוצצים בהופעות של בריטני והניחוח גם הוא מתקתק ונעים בדיוק כמו מלכת הפופ.


מחיר ל – 100 מ"ל EDP: 199 שקלים. להשיג בסופר פארם, המשביר לצרכן ובניו פארם.


HALLOWEEN – MAN SHOT

הבושם החדש לגבר פוסע פנימה כמו הד בלתי ניתן לעצירה של תבלינים כהים. הניחוח העמוק מתעורר בגבריות רבה עם ניחוח מרווה הממלא את שכרון הניצחון שלו. הוא מורכב מתווים עליונים של לימון, דקירי, הל ופלפל שחור, תווים אמצעיים של איריס ומרווה, ותווי בסיס של וניל, עץ, אמבר ועור. הניחוח המתקבל חזק וגברי, ומקבל גוון אחר אף טוב יותר ככל שהוא מתמזג עם חומציות העור לאורך הזמן.


מחיר ל – 125 מ"ל EDT: 199 שקלים. ניתן להשיג בסופר פארם, המשביר לצרכן ובניו פארם. 


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

יום שבת, 20 באוגוסט 2016

מנקה, מחדשת ומתחדשת

שלושה מוצרים חדשים לניקוי הפנים הגיעו אליי לסקירה. כולם יושבים על אותה המשבצת של ניקוי אולם הם מתפקדים בצורה שונה ונמצאים אצלי בשימוש במקביל, כל אחד למטרה שונה.


את שגרת הבוקר שלי אני פותחת עם סבון לעור רגיש של סבוקלם, הוא נטול SLS ופארבנים ומבוסס על נוסחה חדשנית המכילה רכיבי ניקוי נטולי סולפאטים המופקים מדגני תירס ועצי קוקוס, שהשפעתם על העור מיטיבה במיוחד. הוא מסיר ביעילות גם איפור (בלילות הבודדים שאני מתעצלת להוריד, מה שקורה אחת למיליון שנה בערך...), לכלוך ובוהק שומני ומותיר את העור רך, נקי ורענן. בנוסף, הוא מועשר באצות ים לריכוך ולשמירה על גמישות העור, ותמצית מרוכזת של פרחי קמומיל להרגעת העור.


את המוצרים של סבוקלם ניתן להשיג בפארמים השונים ובבתי המרקחת בקופות החולים.

בתום יום עמוס ורווי פעילויות, אני משתמשת בסופט ג'ל קרם ניקוי החדש מבית L'OREAL PARIS. המוצר מסדרת הניקויים הורודה Sublime Soft מסיר בעדינות איפור ולכלוך ומיועד לעור יבש ורגיש ומתאים גם לשימוש מסביב לעיניים, ללא כל חשש. ניתן להשתמש בו באופן יומיומי בבוקר ו/או בערב על עור לח ובתנועות סיבוביות.  לג'ל – קרם יש מרקם עשיר והוא נטול בישום וסבון. הוא נשטף בקלות מהעור ומותיר אותו בתחושה נעימה וללא יובש. 


מחירו: 60 שקלים ל – 150 מ"ל (לפני הנחה ברשתות השונות) וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם, במזון והפרפומריות המובחרות.

שלוש פעמים בשבוע, אני מחליפה את סבון הניקוי של היומי שלי בפילינג - Rehyrating Rose מבית NEAL'S YARD. הוא משמש להסרת תאי עור מתים מהפנים תודות לגדילן מצוי ואלוורה, נוגדי חימצון ואבקת זרעי ורדים המצויים בו. אותם רכיבים אורגניים תורמים להחלקה, העשרה, התחדשות והחייאת העור. השימוש בו נוח למדי ואני מורחת אותו על עור רטוב בתנועות עיסוי סיבוביות כ – 30 שניות ושוטפת מיד עם מים. העור מרגיש נקי ומצוחצח והניחוח עדין וכייפי. 


את מוצרי NEAL'S YARD ניתן להשיג ברשתות הטבע וחנויות הטבע בכל רחבי הארץ ובאתר: www.nealsyard.co.il  

  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

יום ראשון, 14 באוגוסט 2016

מותג האופנה TNT ונועה קירל בקולקציית קפסולה משותפת

נועה קירל, זמרת מובילה ומודל הערצה בקרב צעירים ובני נוער, נבחרה לעצב קולקציית קפסולה ייחודית למותג האופנה TNT, המשדרת מראה קשוח, עם קריצה סקסית, בעלת אופי ספורטיבי ברוח טרנד העונה ובהשראת עולם ההיפ הופ- אותו היא חיה.




הקולקציה כולה מורכבת מפריטים מגוונים הניתנים לשילוב בלוקים שונים כגון: חולצות אוברסייז עם דפוסים בולטים וצעירים, חולצות בגזרות צמודות וקלילות, טייצים מבריקים , חצאית בשילוב גומי עם טקסטים מדליקים, טופים עם רשתות וכו'.


בגזרת הבנים ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של חולצות אופנתיות בשילוב דפוסים טרנדיים בועטים ובצבעוניות קונטרסטית. 
הקולקציה מגיעה בצבעוניות של שחור ולבן לצד צבעים מטאליים של כסף וזהב בהתאם לטרנד הנוכחי ולצבעי העונה החזקים והאופנתיים.

טווח מידות: 0-3, טווח מחירים: 59.90-129.90 שקלים, ניתן להשיג בחנויות TNT בפריסה ארצית ובחנויות אופנה נבחרות ברחבי הארץ.

  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

יום שבת, 13 באוגוסט 2016

קולקציית המתנות לט"ו באב

יש שאומרים שהזמן האמיתי לאהוב הוא בעצם כל השנה ולא רק בתאריכים המיועדים לכך (ע"ע: ט"ו באב, וולנטיין דיי, יום המשפחה וכו') אבל עבורי, תאריכים שהם סיבה למסיבה – תמיד ירגשו ויגרמו לי לרצות קצת לצאת מהשגרה. זה אומר אגב, שיש לי כבר תוכניות מאוד מעניינות לערב ט"ו באב שיחול ביום חמישי הקרוב. את עניין המתנות והפינוקים אשאיר לבן הזוג שלי, אבל הנה שני רעיונות מקסימים להפתעות כייפיות שכל בחורה נאהבת תשמח לקבל!

SABON

המותג יצא בליין מתנות רומנטיות לרגל ט"ו באב המאופיין בקווים נעימים, צבעים רכים ובהירים וניחוחות צלולים ועמוקים. תמצאו בה למשל את המארז העונה לשם Fall In Love כמו זה שבתמונה, ובו: קרם ידיים בשפופרת 50 מ"ל, סבון שמן נוזלי 200 מ"ל, קרם גוף בשפופרת 50 מ"ל ושתי מגבות ידיים 30*30 המגיעים בתוך תיק איפור גדול ומעוצב. הוא נמכר במחיר של 119 שקלים במקום 198 שקלים. 


יחד איתו תמצאו גם מארזים נוספים ברמות מחיר משתנות הנעות בין 45 שקלים למארז בסיסי (My Love) הכולל קרם ידיים חמאתי 30 מ"ל, סבון שמן נוזלי 100 מ"ל וסבון לב קטן, ועד ל – 169 שקלים למארז היקר בקולקציה (You are Loved) הכולל מפיץ ריח לחלל החדר 100 מ"ל, קרם גוף בבקבוק 200 מ"ל, קרם ידיים שפופרת 50 מ"ל, שמן עיסוי 150 מ"ל ומברשת עיסוי.
בנוסף, תמצאו בקולקציה גם אקססוריז חדשים כמו מפיץ הריח הדקורטיבי שבתמונה, המיועד לתליה בבית או ברכב (מחיר רגיל: 35 שקלים, לחברי מועדון: 20 שקלים), תיקי איפור בגדלים שונים (22-49 שקלים), כיסוי עיניים (15-25 שקלים) וכרית לב ריחנית (20-35 שקלים).


את מוצרי הסדרה ניתן להשיג ברשת חנויות SABON או באתר: www.sabon.co.il


L'OCCITANE

מותג הטיפוח האהוב L'OCCITANE חוגג את ט"ו באב ומעניק ללקוחותיו מתנה מפנקת בכל קניה מעל 100 שקלים: מיני פאוץ' מבד לבן, עם הכיתוב בצרפתית: Jolies Mains (בתרגום חופשי: ידיים יפות) ולוגו המותג, ובתוכו 3 קרמי ידיים ממיטב הניחוחות של פרובאנס כמו: וניל, דובדבן, ורדים ועוד. השפופרות מגיעות בגודל של 10 מ"ל מה שמאפשר גם נשיאה קלה ונוחה בתיקים האישיים. 


המבצע תקף בין התאריכים – 16.8.2016 ועד ל – 20.8.2016, בחנויות הרשת או באתר: www.loccitane.co.il


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום רביעי, 10 באוגוסט 2016

קולקציית סתיו H&M STUDIO AW 2016

אתמול הוצגה לראשונה טעימה מקולקציית סתיו 2016 לנשים, גברים וילדים בדגש על קולקצייתH&M STUDIO שהוצגה בשבוע האופנה בפריז ותושק ב – 8 לספטמבר בחנות עזריאלי בתל אביב, בשעה 9:30 בבוקר.

אני במעיל צמר וכובע צמר מתוך קולקציית STUDIO A/W 2016 של H&M


קולקציית הנשים היא אוסף מזוקק של פריטים עשירים בדיטיילס, החל מהגזרה המדויקת ועד לרקמה העוברת כחוט השני. הגזרות מתאפיינות בכתפיים מוגדלות במתכוון ובמותניים הדוקים, גזרת שעון חול העומדת בניגוד להשפעות השוודיות הפולקלוריסטיות הן מבחינת הצללית והן מבחינת העיטורים. ומצד שני, שמלות בעלות שרוולים ארוכים גולשות על הגוף ומעניקות זוהר ורכות.
המוטיבים המרכזיים בקולקצייה: גזרות היוצרות צללית בדמוי שעון חול, השפעת הפולקלור השוודי, מעילי אוברסייז, צמר וקצרים, חולצות לבנות, מכנסיים בגזרה גבוהה, קטיפה ובדי משי, שמלות עם שרוולים ארוכים, קישוטים של שרשראות כסף ועוד. הבדים כאמור נעים בין: צמר במעילים, תחרה, קטיפה, צמר גזוז, כותנה ומשי, בצבעוניות של שחור, אדום, לבן, כחול ומגוון גוונים ניטרליים.


בקולקציית הגברים המוטיבים הבולטים הם: מעילי רוח, פריטים עשויים צמר ממוחזר, סריגים, מכנסי קורדרוי ובדים כמו: ניילון, תערובת קשמיר, תערובת משי וכותנת פימה. הצבעוניות הבולטת בקולקציית הגברים היא: ירוק של מדים, חום, כחול חצות, אפור-חום, שחור דהוי ועוד.


בקולקציית הילדים ניכרת השפעת הפולקלוריסטיות בדומה לזו בקולקציית הנשים. כמו כן, גם כאן יש חשיבות לנפח השרוולים ולחולצות הלבנות, השמלות הן פנטזיה שובבה, הז'קטים והמכנסיים מעור מעניקים לילדים מראה של כוכבי רוק וכל שאר פריטי החורף החיוניים קיבלו טוויסט מעולם האגדות. 


כפי שציינתי בתחילת הפוסט, הקולקציה תושק ב – 8 לספטמבר בחנות עזריאלי בתל אביב, בשעה 9:30 בבוקר, יש למה לצפות!

  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

מפגש עם מאפר העל ויקטור חנאו, מנהל מחלקת האיפור של ESTEE LAUDER

זה קרה לפני כשבועיים, באחד המקומות הכי יפים בעיר תל אביב – מלון נורמן השיקי. התקבצנו מיטב הבלוגריות והעיתונאיות בבוקר חמים ונעים, למפגש אינטימי עם מאפר העל ויקטור חנאו שהוא גם מנהל מחלקת האיפור של ESTEE LAUDER וגם אמן האיפור האישי של קנדל ג'נר.


התמונה לקוחה מתוך עמוד האינסטגרם של ויקטור חנאו


חנאו נודע ביכולתו לחולל מהפך במראה של כל אישה, בסגנון אותנטי וחדשני. הוא זוכה להכרה מתמדת על הפרשנות הבלתי מתאמצת והמודרנית שלו לעיצוב האיפור וממלא תפקיד חיוני ביצירת המראות לסט הצילומים. לאחרונה הוא עבד עם קנדל ג'נר על צילומי הסרטונים ל – Double Wear Makeup To Go Liquid Compact ו – Little Black Primer כמו גם לאירועים שונים, בהם נשף הגאלה של מוזיאון המטרופוליטן לאמנות וטקס הענקת פרסי FiFi.
את העבודות שלו אפשר לראות על מגוון שערים והפקות אופנה של המגזינים הכי נחשבים בעולם וכמו כן, הוא עבד על הסט של ערוצי טלויזיה בינלאומיים שונים והפיק מראות מרשימים לאירועי שטיח אדום.

חנאו מספר שהלהט וההשראה שלו לאמנות האיפור נעוצים עמוקות באהבתו לאמנות, צילום ונסיעות. למרות שהוא מתגורר בניו יורק, הוא מבקר לעיתים קרובות במולדתו, קולומביה, וביעדים נוספים בדרום אמריקה.
במפגש האינטימי איתו, חנאו איפר את אחת הבלוגריות והסביר על הטכניקה הייחודית שלו שבה הוא משתמש בעפרון שחור בלבד כדי ליצור עין מעושנת, מודגשת ויפה. הכל תודות לטשטושים בעזרות מברשות איפור מתאימות, טשטוש ועוד טשטוש. שכבות על גבי שכבות כשהתוצאה המתקבלת פשוט מרהיבה.


לסיום המפגש איתו קיבלנו שקית עם שלושה ממוצרי החברה, ה – Revitalizing Supreme Global Anti – Aging Body Cream, שם ארוך למוצר די פשוט – קרם גוף אנטי אייג'ינג, המעניק לחות לעור הגוף ועוזר למיצוק ולנראות שלו. הוא מגיע בשפופרת בגודל 200 מ"ל ומכיל בתוכו קפאין, מה שעוזר להמרצת הדם בעור והתחדשות התאים.


מוצר נוסף הוא ה – Pure Color Envy Sculpting Gloss, גלוס בגוון מספר 310 SHELL GAME בצבע כתמתם נדיר וקייצי. הוא נמשח על השפתיים באופן אחיד ומותיר אותן חושניות וזוהרות.


המוצר האחרון הוא ה – Perfectly Clean Multi Action Cleansing Gelee, קרם ניקוי מקציף משי עם חלקיקי ניקוי המעניקים לעור פעולת הסרה עדינה וניקוי. הוא מתאים לכל סוגי העור ואידיאלי לעור שמן. ניתן להשתמש בו גם בבוקר וגם בערב בכמות קטנה על ידיים רטובות. עור הפנים נותר בתחושה נעימה ולא יבשה והניחוח עדין ומפנק. 


וזה מה שאני לבשתי לאותו בוקר כייפי ומרתק:

חולצה וחצאית: MANGO, שרשרת: Charming Charlie (מיאמי), סניקרס: ADIDAS STAN SMITH


אגב, כל מי שתעבור בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בזמן הקרוב, תוכל להנות משירות חינמי לחלוטין בעמדה המפוארת של אסתי לאודר במקום, עם מכשיר ה - IMATCH החדשני, המזהה באופן מושלם את גוון העור ומתאים במדויק את גוון המייק אפ, הקונסילר והפודרה עבורך. השירות הוא בלעדי בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי ומוצע חינם ללקוחות. 


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.