יום שבת, 29 באוקטובר 2016

הבושם היוקרתי החדש לאישה מבית אלכסנדר מקווין

בית האופנה היוקרתי אלכסנדר מקווין משיק את הבושם החדש שלו לאישה – McQueen Eau De Parfum עם ניחוח חדש המשקף את היצירתיות הנחגגת של בית האופנה של אלכסנדר מקווין, ומעניק לחובבי המותג את חווית המסתורין, העניין, הסקרנות ועוררות החודשים אותם הם מחפשים.


על הניחוח הלא קונבנציונלי של בושם זה מנצחת המנהלת הקריאטיבית של המותג – שרה ברטון, שהצטרפה לחברה בשנת 1996 ומונתה לראש מחלקת עיצוב בגדי נשים בשנת 2000.
הבושם שיצרה שומר על המאפיינים הייחודים של בית האופנה כאשר מדובר בבושם קליל ויומיומי המשלב תמציות נדירות וטכניקות מיצוי מודרניות.


הוא מורכב מתווים עליונים של תבלינים כמו: פלפל שחור, ציפורן ופלפל ורוד, ומתווי לב של פרחים לבנים של יסמין ערבי (סמבק), טוברוזה וילאנג יאלנג.


הבושם מעוצב מתוך נאמנות לאתוס של בית האופנה והוא בעל צורה נצחית, נעים למישוש ולאחיזה ביד ובעל פקק מלוטש מצופה בלכה. תווית הבקבוק בזהב ובשחור ואריזה חיצונית בלן סמוק עם הטבעה של נוצות המציגה את החן המסורתי והיצירתיות המודרנית המסמלת את היופי העדין של הבושם הכובש הזה.


מחיר הבושם לבקבוק של 50 מ"ל EDP  - 83$, מחיר הבושם לבקבוק של 75 מ"ל EDP – 105$. ניתן להשיג אותו בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנתב"ג. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

יום חמישי, 27 באוקטובר 2016

קולקציית סתיו/חורף 2016-2017 של המותג Tommy Hilfiger

אין עונה שבה אני לא מתחדשת בפריט אחד לפחות של המותג האמריקאי האהוב עליי - Tommy Hilfiger. פריט אחד? האמת היא שהצלחתי להצחיק אפילו את עצמי. אולי יותר לכיוון ה – 5 פריטים, לפעמים גם יותר. וזה עוד לפני שדיברנו על הפריטים שאני קונה גם לבעל ולילד... אז כן, קוראים לי שרונה ואני מכורה למותג Tommy Hilfiger ומי שמכיר אותי טוב יותר שכשאני לובשת שמלה ממש מוצלחת, תיק או נעליים מאוד יפים, אין צורך לשאול אותי היכן רכשתי אותם מאחר והתשובה ידועה מראש.

לפני מספר שבועות הוזמנתי לפרזנטציה של המותג עם הקולקציה החדשה לסתיו ולחורף שכללה בתוכה את קולקציית הנשים וקולקציית הגברים. הקולקציה מחזירה אותנו בזמן לאבני היסוד שעליהן נבנה המותג – סגנון אמריקאי מובהק עם השראות מסגנונות הים והמלחים. "הקולקציות שלנו לסתיו 2016 חוגגות יוקרה לא מתאמצת בעבודת יד" אומר טומי הילפיגר.


הראשונה היא הקולקציה TH Collection ששואבת את ההשראה מפריטי מפתח קלאסיים, נצחיים ופריטי מורשת אהובים המקבלים מתאר חדש דרך פרשנות רעננה. הסגנונות נוצרו בהשראת האורות הבוהקים של העיר ניו יורק, כאשר בגדי מלחים הם פריטים בולטים בקולקציה כמו גם גזרות בהשראת שנות ה – 20, פריטים עם טוויסט צבאי ועוד. טווח המחירים לפריטים בקולקציה נע בין 899 שקלים ל – 4199 שקלים.

השניה היא קולקציית הקפסולה שעיצבה הדוגמנית ואייקון האופנה ג'יג'י חדיד, והיא גם אותה קולקציה שהוצגה במלואה בבכורה עולמית על המסלול בשבוע האופנה בניו יורק. הקולקציה מציעה בגדי קז'ואל, הנעלה ואקססוריז לנשים עם הפרשנות הייחודית של חדיד המשלבת את סגנון האמריקנה הידוע של הילפיגר. גם כאן מגיעים מוטיבים רבים מעולם הים, כמו פאטצ'ים של סמלי ים, כפתורים מוזהבים, רקמות ומאפייני מלחים הבאים לידי ביטוי בפריטים כמו: סריגי אוברסייז עבים, מכנסי ג'ינס עם קרעים, מעילי מלחים ועוד. טווח המחירים לפריטים בקולקציה נע בין 299 שקלים ל – 3599 שקלים.

השלישית היא קולקציית ה – DENIM ששואבת השראתה מהסמל האמריקאי ביותר, ניו יורק. תמצאו בה פריטים עם טוויסט רוקנרולי עם קריצה מעולם הים ובגדי העבודה בפריטים כמו: סריגים קלילים, חצאיות ג'ינס משופשפות בסגנון וינטאג', מעילי טרנץ' ועוד. טווח המחירים לפריטים בקולקציה נע בין 169 שקלים ל – 1990 שקלים.

האחרונה היא קולקציית Tommy Jeans שהיא קולקציית קפסולה המוצגת מזו העונה השניה והיא סובבת כולה סביב נוסטלגיה ומרכיבים אייקונים בשילוב של גזרות מעודכנות וחידוד מחדש. היא כוללת יסודות ג'ינס ואת הלוגו האייקוני של המותג לאורך כל הדרך. תמצאו בה: חולצות לוגו, סווטשרטים, מכנסיים, מעילי רוח, כובעים ועוד. טווח המחירים לפריטים בקולקציה נע בין 249 שקלים ל – 1299 שקלים.



מחלקת הגברים של המותג כוללת גם היא 4 קולקציית – Menswear, Tailored, Denim ו – Tommy Jeans בטווח מחירים שנע בין 169 שקלים ועד – 3190 שקלים. 


את הקולקציה החדשה תוכלו להשיג ברשת חנויות המותג בארץ ובחנות הדגל במתחם שרונה בתל אביב.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

יום שלישי, 4 באוקטובר 2016

אצבעות של פסנתרנית בתוך תיק לבן

זה נשמע כמו שם של ספר איכותי או סרט זר, אבל אלה החיים שלי והפעם גם עם תמונות. ראש השנה נגמר הערב והשנה העברית החדשה מתחילה לה רשמית. יש כל כך הרבה דברים שאני רוצה לאחל לעצמי רק שאני לא יודעת מאיפה להתחיל. השתדלתי ללבוש רק בגדים לבנים בשלושת ימי החג, ניסיתי לשמוח, באמת שהתאמצתי ולהתפלל כמה שיותר כדי שכל החלומות שלי וכל משאלות הלב שלי יתגשמו. שלא תטעו, לא היו שם רק תפילות אלא גם הרבה משפחה וארוחות וביקור אחד קצרצר של אחי הגדול, שהגיע לארץ לשישה ימים הישר מקליפורניה. כל הביקורים האלה אצל שתי המשפחות כללו כמויות של סחיבות של תיקים, ואני החלטתי להתייעל ולקחת איתי רק את תיק הקלאץ' הקומפקטי של Charles & Keith מקולקציית הסתיו החדשה. הוא השתלב יפה עם כל האאוטפיטים הלבנים שהחלפתי במהלך ימי החג והצליח להכיל בתוכו את האייפון שלי, המפתחות, ביטוח הרכב וכרטיסי האשראי. אל דאגה... בתיק של מיכאל דחפתי עוד כמה פריטים שלי – כי מי יכולה בלי משקפי שמש, ליפסטיק, גלוס, סוכריות ומראה?


את השמלה הלבנה שבתמונות רכשתי לפני כמה שנים ב – GAP ולדעתי היא גם הספיקה להופיע בבלוג בעבר. היא שימשה אותי המון בשנה האחרונה, לטקסים שונים בבית הספר וכשהתחשק לי "לזרוק" על עצמי משהו שגם יראה טוב.


את השרשרת הצבעונית רכשתי בנסיעה הקודמת שלי למיאמי ברשת תכשיטים מקומית שנקראת: Charming Charlie וצמיד הזהב עם האבן הכחולה הוא מתנה שקיבלתי בערב החג מחברה של אמא שלי. אכן מתנה שווה ומושקעת שיותר משמחתי לקבל. הוא הגיע אליי בדיוק בזמן שבו התלבטתי ביני לבין עצמי היכן אני יכולה לרכוש לעצמי צמיד או שרשרת עם ערך מוסף. ומה זה ערך מוסף אתם שואלים? משהו שהוא מעבר לאופנה, אלא יותר בכיוון של השגחה עליונה ושהוא לא חוט אדום... 

השגחה, תפילות או אמונות תפלות, זה לא באמת משנה, אני מאחלת לכל קוראי וקוראות הבלוג שלי שנה טובה, מתוקה ומלאה בהתחלות חדשות ויפות לפחות כמו הפוסט הזה :) 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

יום ראשון, 2 באוקטובר 2016

שניה לפני החג: מארזי מתנה מפנקים...

זה נכון שלפני מספר שבועות העלתי בבלוג שני פוסטים מקיפים על כל המארזים הכי שווים שתוכלו לרכוש ליקרים לליבכם לרגל תחילת השנה, אך ידוע שיש גם מי שדוחים את מלאכת הרכישות לדקה התשעים ולכן אני מציעה לאותם אנשים שני רעיונות נוספים ומעניינים...

AHAVA

המותג AHAVA מציע מגוון מארזים חגיגיים וביניהם גם המארז היפיפה הזה העונה לשם: Infinite Mineral Moisture ובתוכו קרם לחות עשיר ליום לעור רגיל עד יבש (50 מ"ל), מסכת בוץ מינרלי (100 מ"ל) וקרם ידיים מינרלי (30 מ"ל). המוצרים מגיעים בתוך תיק בצבע כחול רויאל עם צורות גאומטריות צבעוניות ומשמחות לבב אנוש המעטרות אותו, מחירו: 360 שקלים. מארזים נוספים מבית AHAVA תוכלו להשיג במחירים שנעים בין 79 שקלים למארז המכיל בתוכו חמישיית קרמי ידיים בגודל של 30 מ"ל כל אחד, 185 שקלים למארז שבתוכו: תחליב גוף מינרלי, קרם ידיים מינרלי וקרם רגליים מינרלי בגודל של 100 מ"ל כל אחד ועוד. 


את מארזי החג של AHAVA ניתן להשיג ברשת חנויות AHAVA, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, בסופר פארם ובחנויות הנבחרות. 


ללין

הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש - ללין, השיקה את המהדורה המנצנצת שלה - Glitter Dreams עם פתיתי זהב זעירים המשולבים בתוך מוצרי הסדרה. הניחוח העונה לשם: Star Dust בא לידי ביטוי בריח מתקתק המבוסס על פירות ומשלב בתוכו גם מאסק ואמבר. בין הפריטים בסדרה תמצאו את קרם הגוף וסבון הגוף אותם גם קיבלתי במארז החגיגי האישי שלי, פודרת נצנצים, דפיוזר נצנצים ותיק רחצה מנצנץ. המוצרים בסדרה מאוד אלגנטיים וחגיגיים והם מועשרים בויטמין E, אלוורה וקמומיל. חלק מהם משתתפים במבצע של 3 פריטים ב - 99 שקלים, 4 פריטים ב - 129 שקלים או 5 פריטים ב - 159 שקלים. 


את הקולקציה החדשה של ללין ואת מגוון המארזים ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.