יום שלישי, 24 בינואר 2017

מוצרי איפור חדשים על המדף

בפוסט הנוכחי אתמקד בשתי חברות שהשיקו לאחרונה מספר מוצרי איפור חדשים ומעניינים.

SACARA

המותג הישראלי שלא מפסיק לחדש ולהפתיע השיק כמה וכמה מוצרי איפור נהדרים, במגוון רחב של צבעים.


Stick Blush הוא סומק סטיק חדש במרקם קרם המגיע ב – 6 גוונים חדשים. הוא נמרח בקלות על הפנים וקל למזג ולטשטש אותו עליו. הוא נותן אפשרות להדגיש את תפוחי הלחיים בנגיעה וללא צורך במברשת. קל לשאת אותו לכל מקום בשל גודלו הקומפקטי ואופן השימוש שאינו מצריך ספוגית או מברשת כאמור. הגוונים אותם אני קיבלתי לנסות הם גוון מספר 001 ורוד ועדין, וגוון מספר 010 חום ו"מחמם". מחירם: 19.90 שקלים לתכולת 9 ג'.


Lipstay הם השפתונים החדשים מקולקציית השפתונים הנוזליים בגימור מט, המגיעים ב – 12 גוונים חדשים. העמידות שלהם מאוד גבוה והפיגמנט שלהם סופר עשיר כפי שניתן לראות בתמונה. הוא אינו נוזל או נמרח, אינו מלכלך או מכתים ואינו מייבש את השפתיים תודות לשילוב של קומפלקס לחויות המעניקות את תחושת הרכות המתמשכת. הגוונים אותם אני קיבלתי לנסות הם גוון מספר: 02 סגול עמוק, וגוון מספר 07 אדום נועז. מחירם: 14.90 שקלים לתכולת 5 ג'.


ה – Lash Primer הוא פריימר ריסים חדש שפותח בשיתוף עם מאפרת הבית של המותג, מישל אדרי, שמאריך ריסים קצרים, מעבה ריסים דקים, מעגל, מרכך ומעצים את מראה המסקרה. הוא מתפקד כשכבת בסיס ראשונה המכין את האזור למריחת המסקרה ונמרח באופן הומוגני על כל ריס וריס תוך כדי שיפור עמידות המסקרה לאורך זמן. כשהחומר הלבן יתייבש ויהפוך לחצי שקוף, תוכלי למרוח את המסקרה מעל בקלות ולהנות מריסים יפים ומעוצבים. פטנט יעיל, מהיר ונהדר! מחירו: 14.90 שקלים.


את כל מוצרי SACARA ניתן להשיג ברשת החנויות ברחבי הארץ.


CARELINE

גם הוא מותג ישראלי, ותיק מעט יותר, שהשיק בגזרתו שני מוצרים חדשים לעיניים ולשפתיים.


Skinny Bold Mascara היא מסקרה מיוחדת במינה בעלת מברשת בורג שכמותה טרם ראיתי. המברשת מעוצבת במבנה הנדסי מתוחכם, המעגלת ומאריכה את הריסים במשיכה אחת. המבנה הדק והמחורץ מלפף ועוטף את הריסים תוך כדי המריחה ליצירת ריסים ארוכים ומעוגלים. הפורמולה של המסקרה מכילה פיגמנטים שחורים טהורים היוצרים גוון פחם עמוק והיא היפואלרגנית. יש בה גם מרכיבים סיליקונים המעניקים גמישות לריסים ואפקט מאריך, לצד פולימר צמחי המעניק מריחה חלקה וקלה. מחירה: 110 שקלים.


Matt It, אחרון חביב לפוסט זה הוא השפתון השקוף שפועל על השפתיים כמו קסם ומעניק להן בתוך שניות את הטרנד החדש באיפור – שפתיים במראה מאט. הוא מצטיין במרקם שעווה נעים למריחה וחוסך את הצורך להחליף את קולקציית השפתונים האישית והאהובה שיצרתן לעצמכן במהלך השנים. מריחה אחת קלה על השפתיים מעל כל שפתון צבע, והשפתיים מקבלות את מרקם המאט האופנתי. הוא מועשר במרכיבי לחות ואינו גורם ליובש בשפתיים. הוא מקבע את הפיגמנטים של שפתון הצבע לשעות ארוכות בלי לשנות את הגוון וניתן למריחה מעל לכל סוג של שפתון. מחירו: 74.90 שקלים.


את מוצרי קרליין ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ברחבי הארץ. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: