יום שבת, 11 בפברואר 2017

לג'ולייט יש אקדח

נשמע לכם כמו שורה מתוך משיר? כנראה שהתבלבלתם לרגע עם "למאיה יש אקדח" של כנסיית השכל, אבל זה די על אותו העקרון – נשים ואקדחים. נשמע מסוכן, הא? חכו עד שתריחו את הבושם החדש של Juliette has a gun העונה לשם MMM... אתם עלולים להתמכר, התמכרות אמיתית של ממש, וזו גבירותי ורבותי, הסכנה האמיתית.




דמיינו לעצמכם אושר טהור מזוקק לגרמים של נרולי, יסמין ואיריס, עם תוספת של קרמל, פטל טרי ונגיעות של פצ'ולי, כאשר כל אלה עטופים באקורד של וויסקי וסוכר עוצרי נשימה. לא מדובר כאן במתכון לעוגה משובחת אלא בחלק מהרכיבים המרכיבים את הבושם הנפלא הזה. התו העליון של MMM מורכב מנרולי, פטל וגרניום, תווי הליבה עם פריחת התפוז, יסמין, איריס וטיבריוס (צמח מקסיקני) ותווי הבסיס הם סנדלווד, פצ'ולי וסליצילט.  


הניחוח הממכר מגיע בבקבוק מעורר חושים בצבע ורוד בוהק המושך את העין במבט מפתה. הוא בעל גימור מאט המפעיל קסם על היד שבאה לקחת אותו. הוא מונח בתוך קופסת גומי רכה, שחורה, גדולה ומהודרת עם לוגו המותג מוטבע מעליו.


רומנו ריצ'י, מי שיצר את הבושם הזה, חשב על אונומטופיאה (מילה שהצלילי שלה מחקה את הדבר שהיא מייצגת) כאשר בחר לו את הניחוח ואת השם. מעבר לצליל שמרשרש, מסתתר עולם של הנאה ותענוגות חבויים. "חשבתי שיהיה משעשע ליצור בושם מהתחושה הזו, רחוק מהמגרש של חוש הריח הרגיל שלי. הריח מעורר רעבתנות, כמובן. מקור לעונג שאנו חייבים לספק... אולם כמו שסבתא שלי הייתה נוהגת לומר: קצת יותר מידי, הוא פשוט מספיק", לדבריו.


הניחוח החדש, המפתה והמתוק של MMM מצטרף לשורה של 13 ניחוחות ייחודים מבית המותג, כאשר כל ניחוח מתאים לאישה ספציפית.

מחירו: 121$, ל – 100 מ"ל EDP, להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: