יום ראשון, 26 בפברואר 2017

מוצרי שיער חדשים על המדף

חודש פברואר הביא איתו השקה של שני מוצרים חדשים שיגרמו לקרקפת שלך לזהור ולהדיף ניחוח נעים עד למרחקים. מקרי או לא, אבל שני המוצרים קיבלו גם את אותו הצבע - ירוק, שכידוע לנו, נחשב בעולם הרפואה כצבע מרגיע הנעים לעין.


Plantur 39 - שמפו פיטו קפאין לשיער צבוע או פגום

השמפו החדש שמגיע היישר מיחידת המחקר של חברת ד"ר וולף מגרמניה הוא קומפלקס ייחודי של קפאין ומרכיבים צמחיים כדוגמת תמצית סויה ותמצית תה לבן, העשירים בפיטופלבונים ומסייעים בהגנה על הקרפקת ותומכים בפעילותה התקינה. הקומפלקס הייחודי חודר לסיב השערה לאחר השהייה של 2 דקות בלבד ובכך תורם למראה שיער בריא ומלא ומסייע בהגנה על השיער ובטיפול בשיער דליל. השמפו הזה מומלץ החל מגיל 40 ואילך, כאשר השיער עשוי להפוך לחלש ודליל יותר והקרקפת הופכת גלויה וקו השערה נסוג. כמובן שניתן להתחיל להשתמש בו גם בשלב מוקדם יותר במידת צורך. 
חשוב להקפיד על הוראות השימוש על גבי האריזה ולהשתמש בו מידי יום ובאופן קבוע.


מחירו: 64.90 שקלים ל - 250 מ"ל, להשיג ברשת סופר פארם, ניו פאר ובבתי המרקחת הפרטיים.


שמפו יבש מבית נטורל פורמולה

נטורל פורמולה השיקה לאחרונה את סדרת השמפו היבש שלה, המותאם לסוגי השיער ומותיר שיער נקי, רענן ובעל ניחוח ברגע. הוא מגיע ב - 4 גרסאות: לשיער שעבר החלקה - מועשר בקרטין ואינו מכיל מלח, לשיער צבוע או יבש - מועשר בשמן ארגן, לשיער דק ודליל - מועשר בחוחובה ולשיער רגיל בנוסחה הקלאסית - מועשר בתמציות צמחיות. הוא סופח שומן ולכלוך במהירות, מעניק רכות לשיער ומנקה את השיער מבלי להרוס את עיצוב השיער או הפן. נטול SLS, מלחים, פארבנים וטלק. 
מומלץ לרסס אותו במרחק של 20 ס"מ מהקרקפת על מנת למנוע איסוף של החומר בנקודה אחת על השיער, ולעסות אותו הישר לתוך הקרקפת.


מחירו: 29.90 שקלים ל - 200 מ"ל, להשיג ברשת סופר פארם. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: