יום חמישי, 2 במרץ 2017

הזנה לגוף

ט"ו בשבט אמנם עבר חלף לו, אך צמחי המדבר וכל הטוב שיש לאדמת הקודש שלנו להציע נשארים איתנו לאורך כל השנה. המותג המקומי AHAVA השיק שמן מזין לגוף העשוי מצמחי מדבר, עם הרכב שמנים נדירים המחדשים את אספקת הלחות לעור ומזינים אותו. השמנים מופקים מצמח המור, דקל התמר והחוחובה, עשירים במרכיבי לחות חיוניים, תורמים ליצירת מראה עור בריא ומעדנים את מרקמו. הנוסחה שלו מאוד נעימה ומרגיעה את העור. היא מותירה אותו מלא רכות וחלק למגע. מספיקה ממנו כמות קטנה לשימוש על כל הגוף ולמרות שלא כתוב עליו שהוא מיועד לשם כך - הוא יהיה נהדר לנשים בהריון ואחרי לידה בשל הרכב השמנים הייחודי שלו והספיגה המצוינת בעור.


ואם לפנק את עצמנו בשמן לעור, אז למה שלא נפנק גם את הבייבי שלנו עם שמן גוף לתינוק מבית סופטקר. השמן החדש מועשר בשמן כותנה, קמומיל וויטמין E, המעשירים את העור בלחות היוצרת מעטה של הגנה מפני אדמומיות וגירויים ומעניקים לעור רכות מלטפת. הוא מתאים במיוחד בתקופות בהן האוויר יבש והעור העדין סובל מיובש ויתאים גם לאימהות שרוצות להריח כמו הקטנטנים שלהן. השמן של סופטקר נטול פארבנים, מתאים לעור רגיש, היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית. ניתן לשים כמה טיפות של שמן בתוך מי האמבט למניעת יובש וגירויים בעור ולהרגעתו.


מחירו: 24.90 שקלים ל – 500 מ"ל, ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

להשלמת ההזנה, אני מקנחת את היום שלי בכל לילה לפני השינה במריחה טובה של קרם ידיים עשיר. הקרם החדש של המותג Crema מזין עור יבש, מטפח ושומר על עור הידיים בעונה הקרה. הוא מכיל תמצית קמומיל ובעל ניחוח עדין. הוא מכיל פרו ויטמין B5 המעניק לחות ומגן על עור הידיים מפני יובש, מכיל ויטמין E ותמצית קמומיל המרגיעים גירויים ורגישות. הספיגה שלו מהירה על העור ואני קמה בבוקר עם ידיים רכות ובמגע קטיפתי.


מחירו: 9 שקלים ל 100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם והשיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: