יום שני, 27 במרץ 2017

חדש על המדף – מוצרים חדשים לחודש מרץ

לקראת סיומו של חודש מרץ, אספתי עבורכם מספר מוצרים חדשים על המדף אותם קיבלתי לסקירה, מוצרים שמתאימים בדיוק לעונת המעבר האביבית אותה התחלנו בשבוע החולף, ויעזרו לכם לשמור על עור הפנים והגוף לחותיים ומטופחים בדיוק כמו שצריך.

GIGI

מעבדות הקוסמטיקה המתקדמות של מותג הטיפוח GIGI השיקו קם לחות לעור יבש INSTANT MOISTURIZER המצטרף לסדרה החדשנית NUTRI PEPTIDE עליה כבר סיפרתי לכם בבלוג בעבר. קרם הלחות עשיר במרכיבים חיוניים ליצירת מאגר לחות נורמלי בעור, הוא מכיל קומפלקס ייחודי של קפסולות מיקרוסקופיות עטופות במוליך פפטידי החודר את שכבת העור ופועל בדיוק בנקודות החיוניות ליצירת אנרגיה להתחדשות סיבי הקולגן. עוד בקומפלקס: פוליסכריד ממקור טבעי בעל משקל נמוך המשפט מגוון תפקוד עור, מגביר את רמת הלחות באופן מיידי ומונע התנדפות טבעי. קרם הלחות מצטיין במרקם עשיר ומתאים במיוחד לעור הסובל מיובש מוגבר. הוא נספג בקלות על העור ומעניק לו תחושת נינוחות מיידית לעור. ניתן להשתמש בו בבוקר ובערב והשפופרת שבה הוא מגיע נוחה וקלה לשימוש ולהוצאת כמות מדודה של חומר.
עוד בסדרה החדשה – ג'ל לניקוי לפנים המתאים לכל סוגי העור.


מחירו: 169 שקלים ל – 50 מ"ל, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות של GIGI מעבדות קוסמטיקה ובמכוני יופי ברחבי הארץ, או בטלפון מספר: 03-9258888


AHAVA

חברת AHAVA השיקה לאחרונה את הטכנולוגיה החדשנית ביותר והמוכחת מחקרית לטיפול בצלוליט, ה – Mineral Body Shaper Cellulite Control, ג'ל מינרלי לחיטוב הגוף. הג'ל הרב תכליתי מסייע בהפחתת סימני הצלוליט ותורם לחיזוק ולמיצוק העור. הוא משלב בתוכו פורמולה יעיסוי מכני גם יחד תודות לראש השפופרת הכוללת אפליקטור בעל 5 כדוריות זכוכית המפעילות גירוי מכני לאזור הצלוליט, המעסה את העור ומאפשר להעצים את יעילות הנוסחה. הנוסחה מכילה בתוכה מרכיבים כמו: מלח נוזלי מים המלח (המאזן מחדש את העור בדרך טבעית), הידרוקסיטיל צלולוז, דונליאלה סלינה (אצה רבת עוצמה של נוגדי חמצון) ותמצית שמן קליפת אשכולית (העשירה בנוגדי חמצון מפחיתים סטרס חמצוני ודלקת). ניתן להשתמש במוצר בכל יום בבוקר ובערב, במהלך המקלחת על עור רטוב או יבש. כל שצריך לעשות זה לסובב את האפליקטור למצב ON, ללחוץ בעדינות על השפופרת עד להוצאת כמות מדודה של החומר, ולעסות את האזור הרצוי במשך 1-2 דקות. בתום השימוש שוטפים את האזור במים ומשלימים את הפעולה עם מריחת קרם גוף ממצק של AHAVA אותו ניתן לרכוש בנפרד או יחדיו.


מחירו: 200 שקלים ל – 200 מ"ל, להשיג ברשת חנויות AHAVA, סופר פארם, חנויות פטור ממכס וחנויות נבחרות נוספות.   


קרליין YOUNG

סדרת YOUNG הצעירה של חברת קרליין מתרחבת ומשיקה מוצר חדש בדמות ג'ל לניקוי הפנים עם מברשת ניקוי ייחודית. הוא מתאים לעור רגיל עד שמן, מנטרל ברק ושומניות בעור, מסיר תאים מתים ומנקה באופן עמוק ויסודי את הנקבוביות. הוא מעולה גם בהסרת שאריות איפור והמברשת בעלת שערות הסיליקון העדינות איתה הוא מגיע, עוזרת להמרצת הדם בעור הפנים ומעניקה לו מעין פילינג עדין העוזר לשמור על עור נקי וחלק במיוחד. המוצר הינו היפואלרגני ואינו נוסה על בעלי חיים.


מחירו: 49.90 שקלים ל – 150 מ"ל, להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.

Labello

מותג טיפוח השפתיים המוביל בעולם השיק מהדורה מיוחדת של חמאה לשפתיים – Lip Butter. המוצר מועשר בחמאת שיאה ושמן שקדים ומעניק טיפוח, רכות והגנה מיובש למשך כ – 12 שעות. הוא מגיע בקופת פח קטנה ונוחה לנשיאה בתיק ותוכלו להשיג אותו ב – 3 ניחוחות שונים: כחול הקלאסי, וניל – מקדמיה ופטל. 


מחירו: 24.90 שקלים, להשיג ברשתות הפארם.


WELEDA נטופית לבנה

ואיך אפשר בלי לסיים את הפוסט עם משהו טוב גם עבור הקטנטנים שלנו...
מותג הטיפוח האורגני WELEDA השיק את חלב הגוף נטופית לבנה מסדרת בייבי דרמה. הוא מיועד להזנה והרגעת עור עדין, מגורה, רגיש מאוד יבש, ומכיל באותו תערובת עדינה של שמן שומשום ושמן קוקוס ממקור אורגני, תמציות אורגניות של שורש נטופית לבנה ואמנון ותמר. יש לו ניחוח קליל ועדין במיוחד ומומלץ להשתמש בו לאחר הרחצה תוך מריחה של כל חלקי העור עד לספיגה מלאה. המוצר אומנם מיועד לתינוקות, אך אני משתמשת בו גם בעצמי שכן הוא מותיר את העור שלי נעים כל כך למגע שקשה לי לוותר על התענוג.


מחירו: 110 שקלים ל – 200 מ"ל, להשיג בסופאר פארם, ניו פארם, ניצת הדובדבן, אניס, קסטל, עדן טבע מרקט, אורגניק מרקט ובבתי טבע ומרקחת נבחרים.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: