יום רביעי, 8 במרץ 2017

מסכות, רעשנים, שירים ואיפורים - פוסט באווירה פורימית

החג האהוב ביותר בשנה מגיע - חג פורים. ביום שישי הקרוב נזכה לראות את כל ילדי ארצנו מתהלכים ברחובות בתחפושות ססגוניות, ואת ההורים שלהם מדדים מאחוריהם עם משלוחי המנות ושלל האביזרים הפורימיים שהילדים שלהם כבר הספיקו להוריד בדרך. בלילה, כשכולם ילכו לישון, יהיו אלה ההורים שיארגנו לעצמם בייביסטר ויפקדו את אחת ממסיבות פורים הרבות המפוזרות בארץ, שימשכו למעשה עד יום שני. כדי להכין את כולם לחגיגות כמו שצריך, אספתי עבורכם מספר מוצרים חדשים שישתלבו היטב באווירת החג. 


מסכת לחות אנטי אייג'ינג מבית YON-KA PARIS


מסכת MASQUE N1 מבית יונקה פריז, היא מסכת לחות אינטנסיבית אנטי אייג'ינג, המעניקה לשכבות העליונות של העור לחות באופן מידי, אינטנסיבי ומתמשך. היא פועלת לצמצום קמטים, מוסיפה לעור רכות וגמישות, ומותירה אותו במגע חלק למדי. היא מגיעה במרקם ג'ל בניחוח פרחוני עדין ונעים ומומלץ להשתמש בה עד 3 פעמים בשבוע, על עור נקי, 20 דקות בכל פעם. במקרה הצורך של טיפול אינטנסיבי יותר לעור, ניתן למרוח ממנה שכבה דקה על העור ולהשאיר אותה עליו למשך כל הלילה. ועכשיו לרגל חג הפורים, על כל רכישה של מסכת לחות אנטי אייג'ינג של המותג במחיר של 399 שקלים ל - 50 מ"ל, תקבלו במתנה מי מיסלר המנקים את האיפור ביעילות ומגיעים בגודל של 75 שקלים (שווי המתנה: 129 שקלים). את המוצרים של המותג ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מוסמכות בכל רחבי הארץ, בבתי מלון, ספא ומכוני יופי. לבירור נקודת מכירה ניתן להתקשר לטלפון: 09-7456220

ואחרי שהכנו את הפנים עם מסכה מזינה, הגיע הזמן לדבר האמיתי - האיפור שיהפוך אותך לנסיכה של הערב:


SACARA

מותג האיפור SACARA השיק את ליין המוצרים שאף מסיבה איננה שלמה בלעדיהם, עם חמישה מוצרים פורימיים במיוחד: סט צבעי איפיור מטאלי מקצועי לפנים ולגוף המגיע בשישה גוונים מטאליים טרנדיים של כסף, זהב, כחול, ירוק, ורוד פוקסיה וסגול במחיר של 39.90 שקלים. 


פלטת שפתונים מקצועית הכוללת 12 גוונים ומיועדת להבלטה, הברקה והעצמת צבע השפתיים. ניתנת לשימוש בעזרת מכחול שפתיים ומחירה: 29.90 שקלים.


סט מברשות איפור מקצועי לפנים ולגוף, לעבודה מקצועית, איכותית ומדויקת עם צבעי מים. המברשות מגיעות ב - 6 גדלים שונים, הן עשויות שיער סינתטי איכותי וארגונומיות לשימוש. מחירן: 39.90 שקלים.


צבעי שיער זמניים המאפשרים יצירת פסים צבעוניים בשיער בגווני אדום, ורוד, ירוק, כחול וסגול. קלים לשימוש ויורדים בשטיפה במים, מתאימים לכל סוגי השיער מחלק ועד למתולתל ומחירם: 17.90 שקלים.


פלטת צבעי איפור מקצועית לפנים ולגוף הכוללת 15 גוונים אופנתיים לאיפור אומנותי של הפנים והגוף, החל מצביעת שטחים גדולים וכלה בקישוטים עדינים ובציורי גוף מדויקים. מחירה: 39.90 שקלים.


צללית קרם בסטיק בעלת נוסחה חדשנית המחליקה בקלות על העפעף ומאפשרת למתאפרת להעזר בה למגוון שימושים - כצללית בסיס, ליצירת מראה מעושן, להגדרת גבולות ולהדגשת העיניים. הצלליות מגיעות ב - 6 גוונים שונים ומחירן: 19.90 שקלים ליחידה. 


את כל מוצרי SACARA ניתן להשיג בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ.


CARELINE PRO

קרליין מציגה את ערכת השימר המקצועית הראשונה, עם ארבעה גוונים זוהרים המעניקים מגע של אור לפנים ולגוף. משולבים בה גווני סומק מטאליים עוצמתיים המעניקים זוהר, ברק ותחושה של "נשיקת שמש", המתאימים לכל גון עור ולכל סגנון איפור. ניתן לשלב את הגוונים יחד או להשתמש בכל אחד בנפרד בהתאם לשעת היום או הלילה ולסגנון האיפור. כל הגוונים מתאימים גם להארת הפנים ללא איפור מלא, להדגשת אזור המחשוף או הזרועות. מומלץ להשתמש במברשת 03 או 09 מבית קרליין כדי להגיע לתוצאות מושלמות. מחיר הפלטה: 120 שקלים. להשיג ברשתות הפארם המובילות ברחבי הארץ.



 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות וחג פורים שמח!
שרונה. 

אין תגובות: