יום חמישי, 6 באפריל 2017

מארזי מתנה לחג הפסח – חלק ב'

ואם הפוסט של אתמול לא סיפק אתכם, קבלו את החלק השני של פוסט המארזים הגדול לחג הפסח, עם עוד 3 מארזים מהממים, שהאחרון ביניהם הוא פינוק גם לגבר שלנו. פייר, מגיע לו, לא? 



ללין

קולקציית המארזים לחג של ללין מגיעה העונה במגוון גדול של ניחוחות אהובים ובמגוון רחב של מחירים שנעים בין 69.90 שקלים למארז המכיל בתוכו קרם גוף סופלה (50 ג'), מי גוף (60 מ"ל), קרם ידיים (30 מ"ל), סבון מקציף וקופסת מתנה בניחוחות וניל, אושן ופרוזן פיר, ועד למארז במחיר של 239.90 שקלים המכיל בתוכו קרם גוף (350 ג'), קצף אמבט וגוף, סבון פילינג, קרם ידיים, דיפיוזר, ריחנית לרכב וספוג פרח בקופסא מעוצבת גדולה ובניחוח ונילה פינק פפר.


המארז שבתמונה עם נר קלאסי ודיפיוזר מגיע בניחוחות פרוזן פיר או ונילה פינק פפר ונמכר במחיר של 89.90 שקלים. המיכלים של השניים יפיפיים והם יקשטו בחן כל מדף שתבחרו בבית.


את המארזים של ללין ניתן להשיג בחנויות ללין ברחבי הארץ ובאתר: www.laline.co.il


BODY SHOP

רשת החנויות לטיפול ופינוק מהטבע השיקה לקראת חג הפסח מגוון מוצרים חדשים וביניהם בושם חדש לנשים בשם Peony וסדרת טיפוח חדשה – MOOD, המבוססת על פרח הקנאביס.


המארז שבתמונה כולל פילינג גוף (120 מ"ל), קרם גוף (120 מ"ל) וקרם ידיים (50 מ"ל) ועולה כעת 69.90 שקלים. 


נוסף אליו תמצאו גם מארזים נוספים במחיר נמוך כמו מארזNature  הכולל קרם גוף (120 מ"ל) ותחליב רחצה (100 מ"ל) בניחוח פטצ'ולי ובמחיר של 39.90 שקלים. עד סוף החודש תוכלו להנות מהטבות ומבצעים כמו: קונים ב – 250 שקלים ומקבלים כרטיס טעון ב – 250 שקלים למימוש בחנויות הרשת או אם קונים ב – 150 שקלים מקבלים בנוסף מוצרים בשווי 100 שקלים במעמד הקנייה.

את המארזים של BODY SHOP ניתן להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ.


Crema Men

מארזי החג של קרמה כוללים את מוצרי הדגל של החברה שיעניקו לגבר שלך חווית רחצה וטיפוח מפנקת שתותיר את עורו נינוח ורגוע. 


המארז בתמונה הוא מארז Cool&Relax המכיל שמפו וג'ל רחצה (400 מ"ל), דאודורנט ספריי (200 מ"ל), ג'ל גילוח (200 מ"ל) וג'ל לאחר גילוח (150 מ"ל) במחיר של 49.90 שקלים. המארז מגיע בניחוח נוסף הנקרא Energy Boost


גם הנשים של Crema לא מקופחות והן תוכלנה למצוא מארזים במחיר זהה המכילים בתוכם תחליב רחצה (500 מ"ל), קרם גוף (500 מ"ל), דאודורנט ספריי (150 מ"ל) וקרם ידיים מזין (100 מ"ל).
את המארזים של Crema ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

ובכן, מבין כל המארזים והרעיונות למתנות לחג שהצעתי לכם כאן, אני בחרתי לרכוש את המתנות שלי לאהובים בחגים ברשת ללין.


4 השקיות שבתמונה מכילות בתוכן מארזים שונים של המותג וכמו גם את הבושם החדש של המותג שכולל 4 ניחוחות: דובדבן רומנטי, מאסק מיסתורי, אוקיינוס עמוק וונילה פינק פפר. כל אחד מהם מגיע עם ניחוח משכר אחר ובבקבוק קלאסי, שקוף ויפיפה עם סרט פפיון חגיגי.


מחירו: 189.90 שקלים ל – 100 מ"ל.  

חג שמח לכולם,

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: