יום רביעי, 29 במרץ 2017

סדרת PROLUXE החדשה מבית REMINGTON

כשמדובר בשיער שלי, אין התפשרויות – אני בוחרת את הכי טוב בשבילו מאחר וההתעסקות בו היא מאוד אינטנסיבית עבורי. שימוש בחומרים ובמוצרים מעולים, מקלים עליי את עבודת טיפוח וסידור השיער ותורמים לשמירה על בריאותו.




מחליקי השיער של REMINGTON הם אורחי קבע אצלי על המדף ונמצאים בשימוש יומיומי מתמיד כבר למעלה משנתיים. לאחרונה השיק המותג את קו המכשירים לעיצוב השיער המשלבים בפעם הראשונה בעולם, מנגנונים חדשניים בעלי טכנולוגית חימום ייחודית המבצעת אופטימיזציה לטמפרטורה למשך כל זמן השימוש במכשיר, דבר המזרז ומקל עוד יותר על החלקת השיער. הטכנולוגיה הזאת נקראת OPTI HEAT כאשר החום האחיד נשמר לאורך כל פעולת העיצוב. לצד הטכנולוגיה החדשה, כוללים מוצרים הסדרה את כל הפיתוחים האחרונים בתחום מנגנוני הבטיחות והזהירות שהמותג ידוע בהם כמו: כיבוי אוטומטי, אפשרות נעילת טמפרטורה, מנגנון טמפרטורה אוטומטי ועוד.


הסדרה כוללת מסלסל מוט 32 מ"מ (299 שקלים), מייבש שיער (399 שקלים) ומחליק שיער אותו קיבלתי להתנסות. הוא מגיע עם מנגנון הבטיחות של כיבוי אוטומטי לאחר שעה ומתח אוניברסלי. אהבתי את העובדה שהכבל שלו ארוך במיוחד בהשוואה למחליקי שיער אחרים, ושהוא מסתובב 360 מעלות, מה שמקל על העבודה עם השיער. מצורף אליו תיק מהודר מבודד חום לנשיאה אל מחוץ לבית וחמש שנות אחריות. מחירו: 499 שקלים.

חולצה: בננה ריפבליק (ארה"ב)

את מוצרי סדרת PROLUXE החדשים של REMINGTON ניתן להשיג ברשת המשביר, רשתות החשמל וה – DIY ובחנויות החשמל המובחרות ברחבי הארץ. לבירורים ניתן להתקשר למוקד השירות הארצי בטלפון: 1599-55-99-66

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום שני, 27 במרץ 2017

חדש על המדף – מוצרים חדשים לחודש מרץ

לקראת סיומו של חודש מרץ, אספתי עבורכם מספר מוצרים חדשים על המדף אותם קיבלתי לסקירה, מוצרים שמתאימים בדיוק לעונת המעבר האביבית אותה התחלנו בשבוע החולף, ויעזרו לכם לשמור על עור הפנים והגוף לחותיים ומטופחים בדיוק כמו שצריך.

GIGI

מעבדות הקוסמטיקה המתקדמות של מותג הטיפוח GIGI השיקו קם לחות לעור יבש INSTANT MOISTURIZER המצטרף לסדרה החדשנית NUTRI PEPTIDE עליה כבר סיפרתי לכם בבלוג בעבר. קרם הלחות עשיר במרכיבים חיוניים ליצירת מאגר לחות נורמלי בעור, הוא מכיל קומפלקס ייחודי של קפסולות מיקרוסקופיות עטופות במוליך פפטידי החודר את שכבת העור ופועל בדיוק בנקודות החיוניות ליצירת אנרגיה להתחדשות סיבי הקולגן. עוד בקומפלקס: פוליסכריד ממקור טבעי בעל משקל נמוך המשפט מגוון תפקוד עור, מגביר את רמת הלחות באופן מיידי ומונע התנדפות טבעי. קרם הלחות מצטיין במרקם עשיר ומתאים במיוחד לעור הסובל מיובש מוגבר. הוא נספג בקלות על העור ומעניק לו תחושת נינוחות מיידית לעור. ניתן להשתמש בו בבוקר ובערב והשפופרת שבה הוא מגיע נוחה וקלה לשימוש ולהוצאת כמות מדודה של חומר.
עוד בסדרה החדשה – ג'ל לניקוי לפנים המתאים לכל סוגי העור.


מחירו: 169 שקלים ל – 50 מ"ל, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות של GIGI מעבדות קוסמטיקה ובמכוני יופי ברחבי הארץ, או בטלפון מספר: 03-9258888


AHAVA

חברת AHAVA השיקה לאחרונה את הטכנולוגיה החדשנית ביותר והמוכחת מחקרית לטיפול בצלוליט, ה – Mineral Body Shaper Cellulite Control, ג'ל מינרלי לחיטוב הגוף. הג'ל הרב תכליתי מסייע בהפחתת סימני הצלוליט ותורם לחיזוק ולמיצוק העור. הוא משלב בתוכו פורמולה יעיסוי מכני גם יחד תודות לראש השפופרת הכוללת אפליקטור בעל 5 כדוריות זכוכית המפעילות גירוי מכני לאזור הצלוליט, המעסה את העור ומאפשר להעצים את יעילות הנוסחה. הנוסחה מכילה בתוכה מרכיבים כמו: מלח נוזלי מים המלח (המאזן מחדש את העור בדרך טבעית), הידרוקסיטיל צלולוז, דונליאלה סלינה (אצה רבת עוצמה של נוגדי חמצון) ותמצית שמן קליפת אשכולית (העשירה בנוגדי חמצון מפחיתים סטרס חמצוני ודלקת). ניתן להשתמש במוצר בכל יום בבוקר ובערב, במהלך המקלחת על עור רטוב או יבש. כל שצריך לעשות זה לסובב את האפליקטור למצב ON, ללחוץ בעדינות על השפופרת עד להוצאת כמות מדודה של החומר, ולעסות את האזור הרצוי במשך 1-2 דקות. בתום השימוש שוטפים את האזור במים ומשלימים את הפעולה עם מריחת קרם גוף ממצק של AHAVA אותו ניתן לרכוש בנפרד או יחדיו.


מחירו: 200 שקלים ל – 200 מ"ל, להשיג ברשת חנויות AHAVA, סופר פארם, חנויות פטור ממכס וחנויות נבחרות נוספות.   


קרליין YOUNG

סדרת YOUNG הצעירה של חברת קרליין מתרחבת ומשיקה מוצר חדש בדמות ג'ל לניקוי הפנים עם מברשת ניקוי ייחודית. הוא מתאים לעור רגיל עד שמן, מנטרל ברק ושומניות בעור, מסיר תאים מתים ומנקה באופן עמוק ויסודי את הנקבוביות. הוא מעולה גם בהסרת שאריות איפור והמברשת בעלת שערות הסיליקון העדינות איתה הוא מגיע, עוזרת להמרצת הדם בעור הפנים ומעניקה לו מעין פילינג עדין העוזר לשמור על עור נקי וחלק במיוחד. המוצר הינו היפואלרגני ואינו נוסה על בעלי חיים.


מחירו: 49.90 שקלים ל – 150 מ"ל, להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.

Labello

מותג טיפוח השפתיים המוביל בעולם השיק מהדורה מיוחדת של חמאה לשפתיים – Lip Butter. המוצר מועשר בחמאת שיאה ושמן שקדים ומעניק טיפוח, רכות והגנה מיובש למשך כ – 12 שעות. הוא מגיע בקופת פח קטנה ונוחה לנשיאה בתיק ותוכלו להשיג אותו ב – 3 ניחוחות שונים: כחול הקלאסי, וניל – מקדמיה ופטל. 


מחירו: 24.90 שקלים, להשיג ברשתות הפארם.


WELEDA נטופית לבנה

ואיך אפשר בלי לסיים את הפוסט עם משהו טוב גם עבור הקטנטנים שלנו...
מותג הטיפוח האורגני WELEDA השיק את חלב הגוף נטופית לבנה מסדרת בייבי דרמה. הוא מיועד להזנה והרגעת עור עדין, מגורה, רגיש מאוד יבש, ומכיל באותו תערובת עדינה של שמן שומשום ושמן קוקוס ממקור אורגני, תמציות אורגניות של שורש נטופית לבנה ואמנון ותמר. יש לו ניחוח קליל ועדין במיוחד ומומלץ להשתמש בו לאחר הרחצה תוך מריחה של כל חלקי העור עד לספיגה מלאה. המוצר אומנם מיועד לתינוקות, אך אני משתמשת בו גם בעצמי שכן הוא מותיר את העור שלי נעים כל כך למגע שקשה לי לוותר על התענוג.


מחירו: 110 שקלים ל – 200 מ"ל, להשיג בסופאר פארם, ניו פארם, ניצת הדובדבן, אניס, קסטל, עדן טבע מרקט, אורגניק מרקט ובבתי טבע ומרקחת נבחרים.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום ראשון, 26 במרץ 2017

טיפולי הפנים של ג'רנטיק

מי שמכיר אותי יודע כמה אכפת לי מעור הפנים לי, איך אני מקפידה על שגרת טיפוח יומיומית וכמה שזה חשוב לי שהוא יראה טוב ומטופח. כשהוזמנתי למכון היופי והטיפוח DELLBAR באוסישקין 55 ברמת השרון, כדי להתנסות בטיפול הפנים של חברת GERnatic הצרפתית, לא יכולתי לעמוד בפיתוי.


התייצבתי שם מוכנה ומזומנה לפינוק אמיתי שכלל בין השאר גם ניקוי עדין וטיהור עור הפנים, בשיטת ניקוי ייחודית הכוללת מסירי איפור, מסירי זיהומים ותאי עור מתים, וכן תכשירים הפועלים לחיטוי לעומק נקבוביות התא, להמסת קומודונים והפרשות יתר של בלוטות החלב.


הטיפול כלל מריחה של כמעט 10 מוצרים שונים, ש"נבנו" אחד על גבי השני. בניגוד לטיפולים אחרים, שיטת הניקוי של GERnatic לא כוללת לחיצות שונות על העור כדי להוציא את השחורים מתוכו (למשל), אלא המסת השומן והקומודונים על ידי בניית השכבות על העור.


השכבה היחידה שהוסרה מהעור שלי הייתה למעשה השכבה האחרונה שהייתה מסיכת הדגנים המדהימה, ונתנה את הטון הסופי לטיפול הפנים ה-כה מרגיע ומפנק הזה.
על הטיפול הופקדו ידיה המסורות של ליטל, בעלת המקום, שגם הסבירה לי עם המון סבלנות וידע את שיטת הטיפול והחומרים שמוחדרים לי לעור בכל שלב ושלב.

בסיום הטיפול העור נותר נקי, מאוזן, רענן ומוכן לספיגת מרכיבי הזנה חיוניים. הוא מוגדר כטיפול טבעי לחלוטין הפועל בשיטת הסלולותרפיה (ביולוגיה תאית), שפותחה במקור על ידי מחקר בתאים עובריים של עגלים, אשר תוצאותיו התבטאו בפורמולה מהפכנית המשפרת את כלל המערכת החיסונית. אותם מחקרים מהווים את בסיסה של תורת GERnatic המיושמת באמצעות תכשירים וטיפולים טבעיים בלבד.

במכון DELLBAR תוכלו למצוא בנוסף גם טיפולים עור שונים נוספים של GERnatic כמו: טיפול בעור החזה, טיפול בצלוליט, טיפול בסימני מתיחה, טיפול לאזור העיניים, טיפול בפיגמנטציה, טיפול לגבר ועוד. בנוסף, המכון מספק גם שירותי פדיקור ומניקור ואיפור עם מוצרי המותג MALU WILZ המעולים!


לקביעת תורים לטיפול הפנים של GERnatic בשיטת הסלולותרפיה, ניתן להתקשר למכון DELLBAR בטלפון מספר: 03-6550588

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום שלישי, 21 במרץ 2017

שגרת הטיפוח היומית שלי עם מוצרי EISENBERG PARIS

אם יש לי סיבה אחת טובה באמת לרצות לטוס לחו"ל היא העובדה שבדרך ליעד שלי, אני תמיד אעבור בחנות ג'יימס ריצ'דרסון דיוטי פרי. החנות שמעניקה ללקוחות שלה חוויה אמיתית של חופש ופינוקים, מחזיקה גם במגוון גדול של מותגי איפור וקוסמטיקה יוקרתיים שתוכלו למצוא באופן בלעדי רק אצלה ולא באף מקום אחר בארץ. עברה כמעט שנה מאז הגיחה האחרונה שלי לחו"ל ולכן, בכל הזדמנות שיש לי, אני מבקשת מחברים שעוברים בג'יימס ריצ'דרסון דיוטי פרי, לקנות לי כמה דברים שאני לא באמת יכולה בלעדיהם. כך גם קרה לאחרונה עם מוצרי הטיפוח של EISENBERG PARIS שהפכו זה מכבר לשגרת הטיפוח היומית הקבועה שלי ושאותם ביקשתי מחברתי היקרה דפנה להביא לי על הדרך. על חלקם כבר סיפרתי לכם בבלוג אך כעת החלטתי שהגיע הזמן שארכז בפוסט אחד את 5 המוצרים הנבחרים של המותג שמלווים אותי לאורך כל היום.


בשלב הראשון, אני שוטפת את הפנים בכל בוקר (וערב כמובן!) עם סבון הפנים EISENBERG Cleansing Make-Up Removing Gel (29.90$ ל – 150 מ"ל) שמגיע במרקם ג'ל שקוף ומסיר בעדינות איפור ולכלוך מהפנים. הג'ל ממצק, מבהיר ומסוות את הפרשת חומצת החלב והוא מכיל בתוכו תמצית אשכולית לרענון העור ומרוביון השייך למשפחת צמחי המרפא, ומתאים לכל סוגי העור ולכל הגילאים. מוציאים מהמשאבה כמות קטנה בגודל של שני אפונים, מעסים על הפנים ושוטפים במים. העור נותר נקי, חלק ורענן למדי וללא כל תחושת יובש.


בשלב השני תמצאו אצלי את המסכה למיצוק ולעיצוב העור מחדש – EISENBERG Firming Remodelling Mask (65$ ל – 75 מ"ל) המחטבת וממצקת את עור הפנים וניתן להשתמש בה בכמה אופנים. לשימוש מהיר לפני אירוע מיוחד משאירים אותה על העור במשך 5 דקות בלבד, לטיפול מיצוק אינטנסיבי ויסודי משאירים אותה על העור במשך 5 דקות, פעם ביום במשך 8 עד 15 ימים, ולטיפול "ספא ביתי" משאירים אותה על העור במשך 15 דקות פעם או פעמיים בשבוע. יש למסכה אפקט אנטי אייג'ינג עוצמתי, המרים את עור הפנים, ממצק ומרענן אותו תודות לוויטמינים A ו – E, לשמן זרעי ענבים ולתמצית התה הירוק הנמצאים בתוכו. התחושה הטובה על העור נשארת לאורך כל היום והאפקט מורגש עד מאוד עליו.


בשלב השלישי מגיע ה – EISENBERG Ultra Hydrating Biphasic Care (58$ ל – 100 מ"ל), טיפול דו פאזי חדשני המשלב בתוכו 5 שמנים טבעיים לפנים, לשיער ולגוף. הוא מאט את אובדן הלחות, מגן מפני גורמים מזיקים חיצוניים, מזין ומתקן, ומשתלב בעדינות עם מרכיב לחות רב-עוצמה הפעיל 24 שעות. רצוי לנער היטב את המוצר לפני השימוש כך ששתי שכבות הנוזל יתאחדו זו עם זו עד ליצירת נוזל בגוון לבן-חלבי. החומר יוצא בעזרת תרסיס ומספיקות 2 לחיצות כדי ללחח את עור הפנים ולתת לו רוויה.


בשלב הרביעי מגיע קרם הפנים העשיר – EISENBERG Moisturing Rich Cream (48$ ל – 50 מ"ל), המיועד לעור רגיל עד יבש ומעניק לעור לחות ומגע קטיפתי בזכות המרקם העוטף והמפנק שלו. הוא מכיל בתוכו חומצה היאלרונית, שמן אגוזי מקדמיה וויטמיני A ו – E הנלחמים בהשפעות המזיקות של רדיקלים חופשיים. הוא יכול לשמש גם כבסיס איפור מעולה לעור הפנים והניחוח שלו משכר עד ממש. השימוש בו יכול להיעשות גם בערב ולא רק בשעות היום.


לשלב האחרון מגיעה תמצית הקסמים, ה – EISENBERG Youth Elixir (59.90$ ל – 30 מ"ל), המיועדת לתת לעור הארה מיידית בתום שלב הניקוי והחדרת הלחויות. יש בה שני מרכיבים נוספים של תיקון ואפקט מתיחה, תודות לרכיבים כמו ג'ינקו בילובה ותמצית תה ירוק הנמצאים בתוכה. הוא מגיע במרקם ג'ל וניתן להשתמש בו גם לאירועים מיוחדים, עם 2 עד 3 התזות על העור (לאחר הניקוי), לפני מריחת המייקאפ. אני קוראת לה תמצית קסמים מאחר ומדובר במוצר שמעניק לעור ליחוח מלא, מראה זוהר ואף יכול לתפקד כפריימר. הוא נהדר למי שיוצאת לחופשה ומעוניינת לקחת איתה בתיק הרחצה רק מוצר אחד כדי לחסוך מקום במזוודה...  


העור שלי מודה לי בכל יום מחדש, על התכשירים הטובים בהם אני מזינה אותו, על ההקפדה והעקביות בשימוש בהם, ועל שמירה על תזונה בריאה ומניעה מחשיפה ממושכת לשמש.
וכעת, אני מחפשת מישהו נוסף שטס לחו"ל בקרוב ועובר בג'יימס ריצ'דרסון דיוטי פרי, כדי שיביא לי משם עוד כמה מוצרים של EISENBERG PARIS שאני זוממת עליהם כבר יותר מידי זמן!


שימו לב אגב, שחלק מהמוצרים משתתפים במבצעי: קנה 3 וקבל 1 במתנה, ככה שהמחירים משתלמים עוד יותר! את כל המוצרים של EISENBERG PARIS ניתן להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'דרסון דיוטי פרי.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום ראשון, 19 במרץ 2017

Gucci Bamboo - הבושם החדש לאישה

מעטים הם הבשמים שמגיעים אליי לסקירה ושאני ממש מתבאסת שאני לא יכולה להעביר לכם את הריח דרך המסך. למען האמת, בשביל הבושם הקרוב תאלצו להגיע לג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנמל התעופה בן גוריון, כי רק שם תוכלו למצוא אותו. קבלו את הבושם החדש לאישה – GUCCI BAMBOO.


הניחוח המפתה שלו מגיע בדיוק שנייה לפני תחילת האביב, עונת הפריחה היפה והמתוקה, המתאר פרחים ועצים בתווים אקזוטיים של שושנת קזבלנקה ווניל מטהיטי. ריחות אלמוג ואמבר אפור המאזנים את הנשיות של הניחוח בעזרת ניגודיות של ריח עץ. כל אלה יוצרים ריח חדש, רך ועמוק בו זמנית, המיועד לאישה החזקה, הנשית ומלאת החן.
פני הבקבוק נוצצים כמו תכשיט בוהק ומעוצבים בסגנון ארט דקו. הוא עשוי זכוכית שקופה עם גימור של חיתוכים בקווים עדינים ויש לו פקק כסוף בצורת במבוק. הוא מוגש בתוך אריזה חיצונית בגווני לבנדר רכים, המשקפים את החן והנשיות של הבושם.
הריח עמיד מאוד ונצמד לעור לאורך כל היום מאחר והוא מגיע בגרסת EDP עוצמתית ועשירה.


מחירים:
78$ ל – 50 מ"ל EDP במהדורה מוגבלת, 91$ ל – 75 מ"ל EDT ו – 99.90$ ל – 75 מ"ל EDP, להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

יום רביעי, 8 במרץ 2017

מסכות, רעשנים, שירים ואיפורים - פוסט באווירה פורימית

החג האהוב ביותר בשנה מגיע - חג פורים. ביום שישי הקרוב נזכה לראות את כל ילדי ארצנו מתהלכים ברחובות בתחפושות ססגוניות, ואת ההורים שלהם מדדים מאחוריהם עם משלוחי המנות ושלל האביזרים הפורימיים שהילדים שלהם כבר הספיקו להוריד בדרך. בלילה, כשכולם ילכו לישון, יהיו אלה ההורים שיארגנו לעצמם בייביסטר ויפקדו את אחת ממסיבות פורים הרבות המפוזרות בארץ, שימשכו למעשה עד יום שני. כדי להכין את כולם לחגיגות כמו שצריך, אספתי עבורכם מספר מוצרים חדשים שישתלבו היטב באווירת החג. 


מסכת לחות אנטי אייג'ינג מבית YON-KA PARIS


מסכת MASQUE N1 מבית יונקה פריז, היא מסכת לחות אינטנסיבית אנטי אייג'ינג, המעניקה לשכבות העליונות של העור לחות באופן מידי, אינטנסיבי ומתמשך. היא פועלת לצמצום קמטים, מוסיפה לעור רכות וגמישות, ומותירה אותו במגע חלק למדי. היא מגיעה במרקם ג'ל בניחוח פרחוני עדין ונעים ומומלץ להשתמש בה עד 3 פעמים בשבוע, על עור נקי, 20 דקות בכל פעם. במקרה הצורך של טיפול אינטנסיבי יותר לעור, ניתן למרוח ממנה שכבה דקה על העור ולהשאיר אותה עליו למשך כל הלילה. ועכשיו לרגל חג הפורים, על כל רכישה של מסכת לחות אנטי אייג'ינג של המותג במחיר של 399 שקלים ל - 50 מ"ל, תקבלו במתנה מי מיסלר המנקים את האיפור ביעילות ומגיעים בגודל של 75 שקלים (שווי המתנה: 129 שקלים). את המוצרים של המותג ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מוסמכות בכל רחבי הארץ, בבתי מלון, ספא ומכוני יופי. לבירור נקודת מכירה ניתן להתקשר לטלפון: 09-7456220

ואחרי שהכנו את הפנים עם מסכה מזינה, הגיע הזמן לדבר האמיתי - האיפור שיהפוך אותך לנסיכה של הערב:


SACARA

מותג האיפור SACARA השיק את ליין המוצרים שאף מסיבה איננה שלמה בלעדיהם, עם חמישה מוצרים פורימיים במיוחד: סט צבעי איפיור מטאלי מקצועי לפנים ולגוף המגיע בשישה גוונים מטאליים טרנדיים של כסף, זהב, כחול, ירוק, ורוד פוקסיה וסגול במחיר של 39.90 שקלים. 


פלטת שפתונים מקצועית הכוללת 12 גוונים ומיועדת להבלטה, הברקה והעצמת צבע השפתיים. ניתנת לשימוש בעזרת מכחול שפתיים ומחירה: 29.90 שקלים.


סט מברשות איפור מקצועי לפנים ולגוף, לעבודה מקצועית, איכותית ומדויקת עם צבעי מים. המברשות מגיעות ב - 6 גדלים שונים, הן עשויות שיער סינתטי איכותי וארגונומיות לשימוש. מחירן: 39.90 שקלים.


צבעי שיער זמניים המאפשרים יצירת פסים צבעוניים בשיער בגווני אדום, ורוד, ירוק, כחול וסגול. קלים לשימוש ויורדים בשטיפה במים, מתאימים לכל סוגי השיער מחלק ועד למתולתל ומחירם: 17.90 שקלים.


פלטת צבעי איפור מקצועית לפנים ולגוף הכוללת 15 גוונים אופנתיים לאיפור אומנותי של הפנים והגוף, החל מצביעת שטחים גדולים וכלה בקישוטים עדינים ובציורי גוף מדויקים. מחירה: 39.90 שקלים.


צללית קרם בסטיק בעלת נוסחה חדשנית המחליקה בקלות על העפעף ומאפשרת למתאפרת להעזר בה למגוון שימושים - כצללית בסיס, ליצירת מראה מעושן, להגדרת גבולות ולהדגשת העיניים. הצלליות מגיעות ב - 6 גוונים שונים ומחירן: 19.90 שקלים ליחידה. 


את כל מוצרי SACARA ניתן להשיג בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ.


CARELINE PRO

קרליין מציגה את ערכת השימר המקצועית הראשונה, עם ארבעה גוונים זוהרים המעניקים מגע של אור לפנים ולגוף. משולבים בה גווני סומק מטאליים עוצמתיים המעניקים זוהר, ברק ותחושה של "נשיקת שמש", המתאימים לכל גון עור ולכל סגנון איפור. ניתן לשלב את הגוונים יחד או להשתמש בכל אחד בנפרד בהתאם לשעת היום או הלילה ולסגנון האיפור. כל הגוונים מתאימים גם להארת הפנים ללא איפור מלא, להדגשת אזור המחשוף או הזרועות. מומלץ להשתמש במברשת 03 או 09 מבית קרליין כדי להגיע לתוצאות מושלמות. מחיר הפלטה: 120 שקלים. להשיג ברשתות הפארם המובילות ברחבי הארץ.



 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות וחג פורים שמח!
שרונה.