יום שלישי, 24 ביולי 2012

הקרמיה, מוצרים נבחרים לחודש יולי - חלק ב'

בהמשך לפוסט מאתמול, רשימת המוצרים החדשים והמומלצים בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה גדולה  וארוכה. ממשיכים....

קופסת גלוסיבוקס לחודש יולי


מה? קופסת גלוסיבוקס האהובה של חודש יולי הגיעה אליי עוד כשהייתי בחו"ל. אני חייבת לציין שחיכתה לי הפתעה נעימה כשאספתי אותה מהוריי, לשם היא הגיעה בזמן שלא הייתי בארץ. מי שעוקב אחרי יודע שאני משוגעת על הקונספט, ובכלל - אוהבת את כל הקופסאות שמגיעות אליי ולא משנה מה יש בתוכן, הפתעות זה תמיד משהו מבורך מבחינתי!
למה? כי החודש, כמו בכל חודש כמעט, הגיעו 6 מוצרים בקופסא (אחד יותר ממה שמובטח) כאשר אחד מהם בגודל מלא; כי כל המוצרים שקיבלתי (למעט הבושם אמור אמור של קשארל וסבוקלם טריפל) הם כאלה שלא יצא לי להתנסות בהם מעולם וכעת תהיה לי ההזדמנות. אז מה הסתתר בקופסא? ג'ניפיק - תמצית אקטיבית של לנקום, אולטרה ליפט (קרם לחות וסרום) של גרניה, ברונזינג ביוטי לרגליים של לנקסטר, פודרה מוצקה של קליניק וכאמור - סבוקלם טריפל, שהוא גם כך קבוע בתיק האיפור שלי ואמור אמור של קשארל, עם ריח מתוק וחביב טיפה פחות עליי.
כמה? מנוי גלוסיבוקס חודשי באיסוף עצמי עולה כ-55 שקלים לחודש (חבילה אחת בכל חודש) ובמשלוח אישי עד הבית כ-75 שקלים.
איפה? נרשמים דרך אתר גלוסיבוקס בלינק הזה: GLOSSYBOX
מה עוד? החברה השיקה לאחרונה את מגזין גלוסיבוקס שמצורף לכל הקופסאות, יש בו כתבות מעניינות בנושאים שונים שבנות אוהבות ויש לו עיצוב מדליק!


קולקציית הלקים של צ'יינה גלייז לט"ו באב


מה? לקראת ט"ו באב מציעה חברת צ'יינה גלייז מגוון רחב של לקים בגוונים של אדום וורוד. לי יש מספר לקים בגוונים האלה של המותג, והם אהובים עליי מאוד.
למה? כי השנה, יותר מתמיד, בא לי לציין את ט"ו באב בכל צורה שהיא (משהו שאני לרוב לא עושה); כי לק אדום זה תמיד קלאסי ויפה גם על כפות הידיים וגם על כפות הרגליים; כי הלקים של צ'יינה גלייז חופשיים מ-DBP, Toulene ופורמלדהיד שהם כולם מזיקים לבריאות העור והציפורן.
כמה? 55 ש"ח לבקבוק לק בכמות של 14 מ"ל.
איפה? במכוני ציפורניים, יופי וספא, מספרות ובתי מרקחת פרטיים.
מה עוד? מסתבר שלצ'יינה גלייז יש למעלה מ-300 גווני לק, נבחרת די מטורפת! מי הגאון שיושב וממציא כל סוגי הגוונים הללו?! אני אשמח להכיר אותו...


קולקציית האיפור ELECTRIC של לוריאל


מה? קולקציית האיפור לקיץ 2012 של לוריאל פריז, בהשראת שנות ה-80 - פוסט מודרניזם, צבעי פלואורסנט, ניאון ומוזיקה אלקטרונית. הקולקציה כוללת 3 גווני צלליות קולור אינפייליבל, 5 גווני שפתוני קולור ריש, 4 גווני לקים קולור ריש ומסקרה ווליום מיליון לאשס בגוון שחור במהדורה מוגבלת.
למה? כי רק השם של הקולקציה עושה לי טוב על הלב (אם גם לכם זה בא טוב, שימו בינתיים ברקע  להיט של ההרכב הצרפתי האלקטרוני Justice ותתחילו לרקוד!); כי הלק, גוון מספר 807,Majestic Green, והאודם, גוון 404, Prismatic Pink, שקיבלתי להתנסות מאוד איכותיים ובמחיר שווה לכל כיס; כי הלקים של לוריאל הם בין היותר עמידים שניסיתי אי פעם.
כמה? שפתון קולור ריש – 100 ש"ח ל-4.2  גר', צללית קולור אינפייליבל – 77 ש"ח ל-3.5  גר', לק קולור ריש אלקטריק – 25 ש"ח ל-5 מ"ל. 
איפה? ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות.
מה עוד? זה המקום להודות בהתמכרותי לצלליות של לוריאל. מזה שנים אני משתמשת בגוונים שונים של הצלליות שלהם ומאוד מאוד אוהבת את המרקם והעמידות.


מעגל ריסים בחום של חברת ARDELL


מה? ענקית הריסים המלאכותיים השיקה מעגל ריסים בחום שפועל בעזרת 2 סוללות AA ומשמש תחליף למעגל הריסים הישן מברזל. יש לו משטח סיליקון בצבע ורדרד, כאשר המוצר חם ומוכן לשימוש - המשטח משנה את צבעו לשקוף.
למה? מעגל ריסים זה משהו שמעולם לא ניסיתי, זה תמיד הפחיד אותי ולא הבנתי למה צריך את זה אם יש מסקרה. בפעם האחרונה שאיפרו אותי לאירוע מסוים, השתמשה המאפרת במעגל הריסים ה"קלאסי" ואז הבנתי שאני חייבת גם.
למעשה קיבלתי הביתה את הרולס רויס של מעגלי הריסים והפלא ופלא - זה היה מאוד קל לשימוש וממש לא מפחיד כמו שחשבתי שיהיה. התוצאה שקיבלתי הייתה מושלמת ובצירוף מסקרה הרגשתי לא פחות מאשר אביבית בר זוהר עם ריסים מעפעפים וארוכים.
כמה? 60 ש"ח.
איפה? ניתן להשיג את המוצר רק ברשת סופר פארם נכון לעכשיו.
מה עוד? אם גם אתן נרתעות כמוני ממעגלי ריסים, קחו דוגמא ועשו ניסוי אחד קטן לפחות. ההבדל במראה של לפני ואחרי הוא שמיים וארץ.


לק בגוון Number One Nemesis של OPI


מה? הלק המגניב הזה גם הוא שייך לאחת מחברות הלקים הטובות שאני מכירה. יש לי כמה גוונים בודדים שלהם ואיכשהו הגוון הזה קרץ לי יותר מכולם. לאחרונה השיקו ב-OPI קולקציה חדשה וקסומה שנקראת "ניו יורק סיטי בלט" בהשראת רקדניות הבלרינה. הגוון שלי הוא לא מהקולקציה אומנם, אבל כדאי לכם לשים לב ללקים מהקולקציה שציינתי.
למה? הלק שלי כאמור, הוא לא מהקולקציה שכתבתי עליה אבל אני אוהבת אותו מאוד בגלל שיש לו צבע עמוק וכזה שלא ראיתי אצל אף חברה אחרת. מה גם שנראה לי ש-OPI שינו את המברשת שכן כעת היא יותר צרה ונוחה למריחה (בניגוד למברשות של הלקים האחרים שיש לי שלהם).
כמה? 65 ש"ח ללק בכמות של 15 מ"ל.
איפה? ברשת נייל סטודיו ובמרכזי הטיפוח המקצועיים.


מסכת קלמין של חברת KART


מה? המסיכה שמיועדת לכל סוגי העור יעילה אחרי ניקוי עמוק של עור הפנים (במקרה שלי אחרי פילינג של אנה לוטן) לצורך הרגעת העור וספיחת החום והאודם של אחרי הניקוי. המסיכה מכילה קאולין, קלמין, שמן סויה, שמן זית, שמן שקדים ועוד ועוד.
למה? כי כשמרחתי אותה על הפנים הרגשתי לראשונה את אותה תחושה שמרגישים כשהולכים לקוסמטיקאית. מדובר בחומר פעיל ביותר שמיד עם המריחה יש תחושה ש"משהו עובד" שם; כי זה מוצר שנקנה אצל קוסמטיקאית ומכאן שהוא גם אפקטיבי יותר מאשר חומרים שנמכרים בפארמים השונים.
כמה? 100 שקלים.
איפה? אצל קוסמטיקאיות מורשות KART.
מה עוד? ניסיתי בעבר גם את הפילינג הפעיל של החברה וגם הוא זכור לי לטובה.

אשמח לקבל עוד המלצות למוצרים חדשים וטובים שעשו לכם את הקיץ!
נשיקות,
שרונה

2 תגובות:

BeautyBitch אמר/ה...

אני חייבת להודות שאני מתה מפחד ממעגלי ריסים. למרות שהריסים שלי באורך קילומטר הם תמיד נפולים, אולי בגלל הכובד. אני יודעת שמעגל יעזור לי, אבל אני באמת פוחדת..

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

גם אותי זה הפחיד רצח, אבל פשוט צריך להתרגל לסיפור. אני לא הולכת להשתמש בזה כל יום כי יש גבול לכמות הזמן שאני מסוגלת להשקיע בבוקר, אבל מידי פעם ולאירועים מיוחדים זה מאוד נחמד!